Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag bara måste fråga bukepedia. Jag har i många år varit väldigt förtjust i phalener. Har träffat ett par uppfödare och verkligen gillat...
Svar
13
· Visningar
6 499
Senast: Bismark
·
Hundhälsa Jag har tyvärr fått den tråkiga diagnosen att min agilityhund har två frakturerade sesamben i ena framtassen. Veterinären gav inga...
Svar
7
· Visningar
7 731
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Ifall någon undrar hur det gick med svågerns unghund, som plötsligt började rymma för att jaga fruntimmer, så kan jag berätta att det...
Svar
13
· Visningar
1 915
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 976
Senast: Lazio
·
Hundhälsa Hej! Jo, som rubriken lyder har jag en tik här hemma som är lite skum efter sitt löp. Hon vill inte gå ut, beror nog på kylan. Och...
Svar
14
· Visningar
16 010
Senast: bullefnatt
·
Hundhälsa Jag har en mycket kräsen chihuahua blandning som är med mig i stallet då jag jobbar med hästar. Jag söker lite tips från er som har mer...
Svar
10
· Visningar
2 793
Övr. Hund Jag sitter nervös och mår väldigt dåligt just nu. Lämnade iväg min hund två/tre månader till mitt ex som skulle ta hand om denna tills...
2
Svar
36
· Visningar
2 519
Senast: Chamsin
·
Hundhälsa Halloj. Vi ska precis påbörj en eliminationsdiet på vår hund aom har problem med klåda/svamp i tassarna. Blev rekommenderad att testa...
2
Svar
25
· Visningar
4 148
Senast: bullefnatt
·
Hundavel & Ras Vilken ras, eller blandras (vilka raser) är den ultimata stallhunden, tycker ni?
Svar
15
· Visningar
2 191
Senast: Freyja_bus
·
Hundavel & Ras God kväll :) Har nu för ett tag sedan bestämt mig att skaffa en till hund och kommit fram till att det är en amstaff eller staffe jag...
Svar
17
· Visningar
6 968
Senast: Askur
·
Övr. Hund Hur skiljer sig norska viltspår från svenska? Jag har förstått att de bara använder blod i spåret, inte någon klöv. Är det någon annat...
Svar
3
· Visningar
6 249
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Det problemet har dykt upp för mig och min hund och jag vet inte riktigt hur jag ska agera. Hunden är 3,5 år gammal, har varit sjukt...
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Någon som har bra tips på hur man på bästa sätt kan lära sin hund att hämta sin matskål? :D
Svar
3
· Visningar
526
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Är det någon här som kör med kickbike eller liknande med sina hundar? Tycker det ser vansinnigt roligt ut, och då jag har en hund som...
Svar
2
· Visningar
615
Senast: Karamell
·
Övr. Hund Jag har tidigare inga erfarenheter av spår och kan därför inte heller uttala mig direkt om detta. Men jag har fått höra två rättså olika...
2
Svar
35
· Visningar
2 880
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Vaknade till en hund som föll runt i sängen och insåg fort att hans bakben inte bar han, alls, inget tecken på smärta utan bara föll...
Svar
7
· Visningar
14 952
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Som en spin-off på tråden om oseriös avel tänkte jag starta en annan tråd där vi kan gnälla av oss på diverse mer eller mindre osmarta...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
17 777
Senast: dobbis
·
Övr. Hund "Ja men MIN hund jagar aldrig, hen är så duktig och skulle aldrig skada fåren!" Tänk att det ska vara så svårt att ge F-N i att rasta...
2
Svar
26
· Visningar
2 937
Senast: BobberiBoo
·
Övr. Hund Läste den här artikeln idag. Någon som vet om det stämmer? Gäller det alla människor...
Svar
9
· Visningar
874
Senast: Kakis
·
Övr. Hund ja, vem är favoriten hemma hos er? Vad är det som gör att hunden väljer den ena eller andra? Är det alltid den som pysslar, matar och...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 271
Senast: AliceZeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar