Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej! Jag tänkte höra med er hundägare vars hundar som gått på eliminitionsdiet, när märkte ni av resultat till det bättre eller sämre?
Svar
11
· Visningar
1 114
Övr. Hund Hej! Det här är mitt första inlägg på forumet och jag måste få råd av er kloka. Jag har sån obeskrivlig ångest just nu och vet inte hur... 2
Svar
37
· Visningar
5 976
Övr. Hund Jag undrar lite över hur vanligt det är att hundar bryr sig om de är smutsiga eller ej... Just nu känns det som jag har två extremer här... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 363
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Behöver tips :) Hjälper till med en fyra månader liten valp, som anser att minsta lilla drag i kopplet, oavsett riktning på "draget"...
Svar
12
· Visningar
3 323
Senast: Cornelia
·
Hundhälsa Har 1 st rottweiler på 5 år massor av allergier just foderallergier så är det Majs, vete , och nötkött Dessutom har han förunklar och...
Svar
8
· Visningar
950
Senast: bejkonfis
·
Hundhälsa I dag när jag torkade tassarna på min hund Wolfi så såg jag vinröda fläckar på klorna, det ser nästan ut som om det är blod inne i...
Svar
4
· Visningar
1 192
Övr. Hund Vad innebär det? Sonen fick väja för en hund som rusade rätt över vägen i morse. När han försökte klara hunden så for han av vägen och... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 605
Övr. Hund hur kör ni era små hundar i bilen? Bur i baksätet? Bur i bagaget? Lös i bilen? Funderar på hur jag ska lösa det med lilla tösabiten i... 2
Svar
31
· Visningar
2 288
Senast: Tjôta
·
Övr. Hund Hej! Jag skaffade min första hund (en bruksschäfer) i februari förra året. Idén var att hobbyträna då jag inte själv hade någon... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 629
Senast: Miao
·
Övr. Hund Helfodervärd är väl att man har hunden som sin, men uppfödaren har kvar avelsrätten och har hunden hos sig för betäckning osv? Eller...
Svar
3
· Visningar
8 806
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Hej, hoppas detta är tillåtet. Röntgade min 14 månader gamla schäferhane i tisdags. Har frenetiskt uppdaterat SKK Hunddata var och... 2
Svar
20
· Visningar
5 572
Hundhälsa Är det någon som har erfarenheter av en hund med diabetes? Min ena fick diagnos idag. Vi ska påbörja behandling asap. 2
Svar
22
· Visningar
5 251
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Har en rottweiler på ett år som inte känns helt hundra. För ca två månader sedan började han kissa extremt mycket, både inne och ute...
Svar
11
· Visningar
14 963
Senast: Skogstokig
·
Övr. Hund Skulle klippa klorna nu ikväll och märkte att ena klon gått av, hon verkar inte ha ont men jag har ingen aning om när detta kan ha hänt... 2
Svar
21
· Visningar
9 202
Senast: Emuliiaa
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för ras; Sheltie. Vi har kontakt med två kennlar som verkar bra, och båda planerar valpar inom närmaste halvåret. Vi...
Svar
17
· Visningar
1 923
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Så, nu vill jag reda ut det här en gång för alla! Jag lärde mig när jag var liten att det hette sterilisera på tikar och kastrera på...
Svar
13
· Visningar
3 116
Senast: Nenyah
·
Hundavel & Ras Någon härinne som har Norsk Buhund? Jag skulle gärna vilje veta lite mer om rasen från de som har dessa hundar! Vad har ni era till? Hur...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: Emmahpemma
·
Hundavel & Ras Bästa vännens mamma ska skaffa hund nu i år eftersom hon går i pension och eftersom jag blev tillfrågad om vilken ras som kunde passa...
Svar
12
· Visningar
973
Senast: russinbulle
·
Hundavel & Ras Jag har fallit pladdask för de storpudlar jag träffat på lydnadsträningar och tävlingar. Nu är det nog inte på tal alls om en till hund...
Svar
19
· Visningar
5 994
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Ni som har en tik och hane ihop hemma Hur tycker ni det funkar, är det jobbigt att hålla hundarna isär vid löp? Är det bättre att ha två... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
12 589
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Födda-24