Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min unga tik 10 mån är matglad.. minst sagt. Och stoppar allt hon ser i munnen. Eftersom hon vet att detta inte uppskattas av matte...
2
Svar
36
· Visningar
6 127
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Hej, Nu kommer jag med nya hundrasfrågor. Vi är ju inne på att skaffa hund (fortfarande trevande), och var på MyDog mässan i helgen...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 342
Hundavel & Ras Hade behövt lite hjälp åt en vän som funderar på blivande jakthund och har fastnat för wachtel. Har för mig att det finns några härinne...
2
Svar
35
· Visningar
5 229
Senast: Bismark
·
Hundavel & Ras Jag drömmer lite om att skaffa en kompis till vår toyterrier flicka. Har någon erfarenhet av italiensk vinthund eller whippet? Skulle...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Nu har det hänt två gånger den här veckan och det är ju inte det roligaste sättet att vakna upp på så jag tycker att det är dags att be...
Svar
10
· Visningar
7 633
Övr. Hund I sommar ska jag och Aysu resa till Finland och jag sitter därför och försöker få koll nu på vad som krävs för att vi ska få göra det...
2
Svar
22
· Visningar
2 202
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
2 042
Senast: OUL
·
Övr. Hund Vilka är de bästa böcker och filmerna när det kommer till kunskap och träning av hund? Fram med era bästa tips! :)
Svar
5
· Visningar
675
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Hej! Lite bakgrunds info. Jag har en tibetansk terrier på 2.5år, hon är en omplaceringshund och kom till mig för 2 månader sedan. Hon...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund På Karlavagnen ikväll: http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3117&grupp=19054
Svar
0
· Visningar
382
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hejsan Min lapska vallhundshane börjar bli lite till åren och jag har kika runt lite på andra raser. Det jag erbjuder min hund är att...
2
Svar
28
· Visningar
3 793
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Efter att ha diskuterat saken med en kompis och läst om fenomenet på diverse forum tänker jag att det bästa är att ta upp saken med...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 668
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hittade på sonen stå och mata valpen med sånna här pedigre-pinnar,dom som är platta och långa. Står på förpackningen att man får ge 2 om...
Svar
6
· Visningar
1 339
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Som rubriken lyder... Min unghund på 22 månader, haft något som jag har uppfattat som en svullen körtel mellan käkben och hals. Man...
Svar
15
· Visningar
5 930
Senast: apocalypsen
·
Hundhälsa Någon som har någon aning om vad som kan orsaka svart avföring? Min hund bajsade bra normalt på morgonen och sedan nu helt svart? Bör...
2
Svar
37
· Visningar
44 946
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Just nu delas en bild på fb av en hund hittad i Portugal med ett svenskt chip. Inga träffar på chipnummer i varken hunddata, DjurID...
Svar
18
· Visningar
3 943
Senast: russinbulle
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag har en 7,5 månader gammal liten blandras tik som är den snällaste hunden jag någonsin ägt!! Hittills har jag bott på landet...
Svar
17
· Visningar
1 229
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag misstanker skarpt att min hund har nagot slags allergi. Jag vill byta till farskfoder. Hur byter jag lattast /sakrast och hur lagger...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Hej vi funderar på att ta över en dogo argentino med amerikansk bulldog i sig på 9 månader. Tänkte kolla lite om nån har erfarenhet av...
2
Svar
21
· Visningar
5 521
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hur ska jag få ordning på detta problem? Jag har en hanhund (jack russel) som blir aggressiv när min sambo ska gå och lägga sig. Om jag...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 279
Senast: AliceZeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar