Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Ni som har flera tikar hemma. Har ni erfarenhet av att de "drar igång varandra" när det är dags för löp? Varför kan det bli så och kan...
Hundavel & Ras
Jag börjar redan nu att klura på en ny ras efter att mina nuvarande hundar inte finns längre om sisådär tio år ;) Har bestämt mig för...
Hundavel & Ras
Hur gjorde ni när ni köpte era hundar? Hur många kennlar åkte ni till och hur många hundar träffade ni? Tog det långt tid innan ni valde...
Hundavel & Ras
Efter att ha sett/träffat åtskilliga raser under dagens besök på My Dog idag såg jag att det var en Wolfhound i utställningsringen.
Och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.