Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

• Omröstning Omröstning
Övr. Hund Ja, lika bra att erkänna. Hunden har hittills gått under namnet han har i stamtavlan. Nu inser vi att det är ett klumpigt namn att...
2
Svar
31
· Visningar
2 069
Övr. Hund Bara en tanke som slog mig när terriern nyss böxade fram, rullade över på rygg och insisterade på lite magmys. Det verkar som att de...
Svar
10
· Visningar
8 820
Senast: Askur
·
Övr. Hund Måste köpa nya hundskor åt herr pudel då jag inte tycker hans nuvarande sitter speciellt bra. Vi bor uppe i Norrbotten där det kan bli...
Svar
6
· Visningar
1 203
Senast: Askur
·
Övr. Hund Försökt hela hösten att bli av med två blandras-kaniner som hamnade i min ägo från en sjukt oseriös uppfödare, jag blev lurad.. Har nu...
Svar
17
· Visningar
2 422
Senast: annie_
·
Hundhälsa Varje år försvinner det hur många hundar som helst kring nyår. De allra flesta verkar bli skrämda av fyrverkerier och jag tänkte därför...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 369
Övr. Hund Ja vad kostar en hund i månaden egentligen? På ett ungefär då, går väl inte och säga exakt. Tänker mig en stor hund, berner...
2
Svar
27
· Visningar
4 140
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Jag har alltid haft Agria till mina hundar och varit nöjd. Då jag hade min gamla hund utnyttjades försäkringen vid några tillfällen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 975
·
Hundhälsa Jag är hysterisk. Min lilla Elvis, 9 veckor, kräktes precis upp en spolmask :wtf: Vad gör jag? Ska han till veterinär? Funkar de...
Svar
15
· Visningar
4 024
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras http://www.bukefalos.com/gallery/photos/ferdinand-vallhund.22455/?_source=widget&widget_id=32
Svar
2
· Visningar
562
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Efter att ha blivit "påhoppad" av en folkkär liten Yorkie i morse tänkte jag kolla vilka olika typer av hundförare vi har här på Buke...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 061
Senast: tessiie_
·
Hundhälsa Senaste månaden har B varit med mig en del på jobbet. Vi ska egentligen inte ha hundar med på jobbet, men har vi inga kunder en dag kan...
Svar
8
· Visningar
746
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Hur kommer det sig att en del hundar är skotträdda? Alltså de som är sådär paniskt rädda att de bara ligger i ett hörn i något dygn typ...
2
Svar
36
· Visningar
2 731
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Dvärgschnauzern är ovanligt slö, vill bara ligga och sova är inte på alls direkt när jag ska gå ut. Annars hyfsat normal, dricker och...
Svar
11
· Visningar
3 738
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Jag är lite nyfiken vad som är "normalpris" för ett veterinärbesök och om skiljer det mycket mellan olika veterinärkliniker? Jag har...
2
Svar
36
· Visningar
2 817
Senast: Migo
·
Hundhälsa Mammas/syrrans tik har två mjuka cystor på bröstkorgen/sidan. Jag har inte sagt något men är sjukt orolig! Hon blir 12 om ett par...
Svar
3
· Visningar
4 817
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund En släkting till mig fick ta bort sin 15-åriga dvärgspets efter att han blivit biten så illa i benet att det krossats. Det var bara...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 934
Senast: Tassetass
·
Övr. Hund Har sett att det är många hundar ute för omplacering. Dom ligger på allt från 12.000kr-1000kr. Hundarna är från 6mån-7,5år. Endel...
2 3
Svar
56
· Visningar
14 009
·
Övr. Hund Hej! :) Jag och min familj fick avliva våran älskade Cavalier för ca två månader sedan. Det var vår första familjehund och Polly var nog...
Svar
8
· Visningar
3 667
Hundhälsa Hej, jag försöker undvika att ge min hund för mycket mat i juletid, men igår gjorde jag familjens favoriträtt,kycklingquenneler...
Svar
10
· Visningar
3 822
Senast: annagolf
·
Övr. Hund Skulle tro att ni sett trådar som denna förut, men jag hoppas ändå att få lite hjälp på vägen denna gång.. Jag har kommit fram till...
2
Svar
24
· Visningar
3 010
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar