Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Fick hem min 8 veckors schäfervalp igår :love: (har tidigare haft schäfer) Allt går hitintills bra, leker, sover, äter, och gör ifrån...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: Dandylinn
·
Hundavel & Ras Hej hundmänniskor! Min första tråd på hund och då kör vi såklart en tråd om vilken ras som passar ;) Detta är mycket hypotetiska...
Svar
15
· Visningar
1 324
Senast: zassoo
·
Övr. Hund Ja, alla brukar vi ju ha något att se fram emot, längta efter eller sträva för att uppnå. Vad är ert för nästa år? En ny valp, att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 164
Senast: Miao
·
Övr. Hund Hej! Jag är i behov av en regnoverall till hunden, det har kommit rejält med snö hos oss och hundstackaren kan knappt gå pågrund av...
Svar
10
· Visningar
1 547
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Jag behöver lite träningstips. Doris (6 månader) har extremt när till pipande (ja lider av schäfersjuka skulle jag vilja påstå). Allt...
Svar
7
· Visningar
923
Senast: Is
·
Hundhälsa Min tik blev kastrerad idag. Hon är fortfarande medtagen och vill gärna vara i fred. Nu har jag upptäckt att det ibland blir våta...
Svar
6
· Visningar
3 839
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Även om jag har haft hund tidigare så sitter jag nu här med min lilla valp och funderar på övningar. Även med vuxen hund kan vi nog ha...
Svar
13
· Visningar
814
Övr. Hund Är det nån här som tränar enligt do as I do-protokollet, eller i alla fall har provat på det? (Jag har försökt söka efter tidigare...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 906
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej på er. Jag har förstått att denna sidan har mycket kunskap om hund och tänkte slänga ut en fråga :) En uppfödarvän till mig har...
Svar
10
· Visningar
1 968
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Jag tittar på O'Sheas kalender och funderar på att anmäla mig till hans kurser i handling. Jag har hört så mycket gott om honom och alla...
Svar
15
· Visningar
897
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Tankarna om en andra hund har börjat gro i bakhuvudet, även om det ligger långt fram i tiden. I dagsläget har jag en staffetik på 11...
2
Svar
23
· Visningar
3 652
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Många, många rastrådar på det här forumet. Hur många har egentligen köpt rätt ras? Många gillar sin hund, individen, men skulle aldrig...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 131
Senast: bigwig
·
Övr. Hund Känner mig som en väldigt feg person rörande mina hundar när jag pratar med folk. Har egentligen två funderingar om hur ni gör och vad...
2
Svar
38
· Visningar
2 497
Senast: Lona
·
Övr. Hund Spinnoff på rasvalstråd.. Hunden och människan har ju vandrat länge tillsammans och samarbetet har varit till enorm nytta för både hund...
Svar
12
· Visningar
936
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Jag ställde ut vår strävhårstax på hundmässan i lördags och råkade ut för en situation jag ännu inte lyckats klura ut och tänkte höra om...
2
Svar
25
· Visningar
3 184
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ni som har färdiga eller blivande vård/assistenshundar, terapihundar eller motsvarande, vilket utbildningsföretag har ni valt och...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Jag håller flitigt på att leta efter "min" ras, men jag tycker aldrig att jag hittar den. Måste jag tänka om någonstans? Det jag söker...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
17 608
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Inte konstigt dottern och jag föll som furor :love: :D Dottern hittade gamla bilder från när vårt pälsmonster var 8 veckor och precis...
Svar
6
· Visningar
1 100
Övr. Hund Känner mig som världens sämsta matte just nu. Skulle klippa klorna på herr pudel och kollade tänderna lite snabbt... det jag fick se...
Svar
15
· Visningar
3 618
Senast: pepp
·
Hundhälsa Har fått order av veterinären att börja borsta tänderna på hunden, vad använder ni för utrustning? Vanlig tandborste eller?
Svar
7
· Visningar
1 134
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka