Resa till Finland?

Jag brukar åka till Finland med min nån gång per år. Jag åker alltid nattbåten och rastar ett par ggr på kvällen sen är jag mest i hytten. Ett tips när du checkar in är att du ber om en hytt högt upp i båten och i dom mindre korridorerna. Det är betydligt mindre spring där. Annars kan det bli lite mycket att lyssna på beroende på hur din hund är. Trevlig resa!

Jag brukar åka till Finland med min nån gång per år. Jag åker alltid nattbåten och rastar ett par ggr på kvällen sen är jag mest i hytten. Ett tips när du checkar in är att du ber om en hytt högt upp i båten och i dom mindre korridorerna. Det är betydligt mindre spring där. Annars kan det bli lite mycket att lyssna på beroende på hur din hund är. Trevlig resa!

Superbra tips! Nu tror jag att Aysu inte bryr sig så mycket, vi bor i dåligt ljudisolerad lägenhet och hon är duktig på att koppla av i nya miljöer MEN det är ju oavsett skönt om det är så lugnt som möjligt på natten. Högt upp i båten kommer jag absolut be om. Tanken på att åka båt och vara under vattenytan känns vidrig...

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 554
Senast: Puffindog
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 868
Senast: Liran
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 757
Senast: valpköpare
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka