Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hejsan, jag vill börja med att jag googlat och sökt men inte hittat svar. Jag har också aldrig haft hund förut så jag ber om ursäkt för...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Ness
·
Övr. Hund Jag har ingen valp nu, men funderar och planerar. Bakgrunden till min fråga är att min nuvarande hund (sheltie) behöver ledsagning i...
Svar
8
· Visningar
1 174
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Det är vilda diskussioner om Shadowfilosofin i en del hundgrupper jag är med i på Facebook. Är det någon här som har...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 258
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Vad betalar ni i månaden för eran försäkring, vad ingår, vad täcker det och vad täcker det INTE? Sist men inte minst - Vilket bolag?
Svar
17
· Visningar
848
Senast: Sonic76
·
Övr. Hund Var kan man hitta storre bitar alg eller renhorn for hyfsade priser? Mina tjejer behover ha ett urval av storre bitar om jag ska kunna...
Svar
3
· Visningar
1 816
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Vovven som kom för några veckor sen visade sig ha en långgående öroninflammation:down: Han har inte visat nån smärta men var lite låg...
2
Svar
31
· Visningar
7 567
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Bakgrunds historien är att en släkting till mig för ca två år sedan köpte en oreggad bc (helt enligt manualen "För guds skull köp inte...
2
Svar
23
· Visningar
3 564
Övr. Hund Lite sent påkommet, men jag tycker att vi kör en ordentligt trickutmaning fram till jul! Ett trick i vecka, ett om dagen eller så många...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 149
Senast: Kildegrei
·
Övr. Hund Någon som vet var man kan köpa en billig fotboll till hunden såhär års?
Svar
2
· Visningar
599
Senast: Askur
·
Hundavel & Ras Hej! Min familj funderar på att köpa en hund och vi funderar på rhodesian ridgeback. Den ska vara snäll och kelig, kunna hanteras av...
2
Svar
30
· Visningar
6 837
Övr. Hund Har en 20 veckors valp som står över min mellanhund. Han tog över tja två dagar efter han kom. Den andra hunden är en väldigt osäker...
2
Svar
20
· Visningar
4 145
Senast: pernilla_s
·
Hundhälsa Min älskade lilla valp/unghund på 8 månder blev riktigt konstig igår kväll. Om jag ska vara ärlig trodde jag hon skulle dö på fläcken...
Svar
5
· Visningar
1 847
Hundavel & Ras Hittade ingen utställningstråd för i år så här är den ;) Vi tänkte värma upp med ett par inofficiella innan vi ger oss ut och jagar...
25 26 27
Svar
524
· Visningar
34 746
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Jag känner att jag gärna vill höra andras åsikter lite om denna inte allt för ovanliga fråga tror jag? Det är nämligen så att jag har...
Svar
16
· Visningar
6 967
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Nästa helg är det dags, Älvsjömässan i Stockholm blir fullproppad med hundar i två dagar! Jag kan därför inte låta bli att vara...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 541
Senast: fetange
·
Övr. Hund Har tillbringat dagen på Stockholms Hundmässa och väntar nu på flyget hem. I stort sett varit en bra dag, men en sak funderar jag över...
Svar
19
· Visningar
1 115
Senast: skrabbe
·
Hundavel & Ras Jag blev lite småkär i den jag såg i finalringen i Stockholm igår. Läste på om rasen och insåg att jag aldrig har träffat på någon IRL...
Svar
8
· Visningar
1 528
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Nu ska vi vara kreativa här :D Jag har länge velat hjälpa Ivan med att ha en signal som betyder "släpp ut mig!" eftersom han är...
Svar
14
· Visningar
3 067
Senast: Laa
·
Övr. Hund Idag fick jag mina aningar besannade, att min cocker driver klövvilt med skall på ett alldeles utmärkt sätt. Jag vill ju i första hand...
Svar
6
· Visningar
1 115
Hundhälsa Kanske lite ett sidospår på "En pissig tråd" men tänkte att det kanske är fler som har samma dilemma så jag skapar en egen tråd. Vi har...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 111
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30