Bilirubin på hund.

Narcissa

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av detta? Min ena heeler har förhöjda värden av bilirubin i urinen. Hans ordinarie veterinär ska ringa på måndag så får vi se hur vi går vidare. Jag hoppas inte att det är något fel på hans lever..... Usch så tråkigt det känns.

Någon som har erfarenhet av detta? Min ena heeler har förhöjda värden av bilirubin i urinen. Hans ordinarie veterinär ska ringa på måndag så får vi se hur vi går vidare. Jag hoppas inte att det är något fel på hans lever..... Usch så tråkigt det känns.
Det kan bero på flera orsaker. Vad har han för andra symptom?

Liknande trådar

Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
894
Senast: cassina
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 219
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 209
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka