Behöver råd

Tack för alla kommentarer och kloka råd.
Det är mycket att ta in och smälta nu.
Jag ska som jag tidigare skrivit rådfråga med min veterinär för att höra vad dom har att säga om situationen. Är det så att hon inte mår bra av detta är valet enkelt.
Så sorgligt att det är tillåtet att avla på hundar hej vilt :( men jag har iaf lärt mig någonting utav detta och kommer aldrig göra om samma misstag igen hur detta än slutar.

Skulle gärna vilja att du svarade på de frågor jag ställt. Sen håller jag med att det inte kan vara tal om omplacering (om det inte är mycket speciella möjligheter).

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 174
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 983
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Mitt hjärta har gått sönder och jag ORKAR inte mer. När är det okej att ge upp och låta hunden somna in? Det har varit otaliga...
2
Svar
22
· Visningar
3 547
Senast: Fille
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 552
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar