Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det någon här som ska skaffa valp under 2015? Vilken ras? Vi funderar på att skaffa oss en welsh corgi cardigan till sommaren :)
Svar
3
· Visningar
562
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Hur hundaggresiva är vildsvin? Här har antalet vildsvin fullkomligt exploderat på sistone och de är ute både på fälten, i dungar och i...
Svar
17
· Visningar
1 348
Senast: almitra
·
Hundhälsa I onsdags i förra veckan fick jag åka in med min hund till veterinären då han hade slickat sig till en inflammation i tassen. En sk...
2
Svar
24
· Visningar
10 697
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag har hållit på och pysslat med ett hemmabygge till eländes carpetmill åt Monster, men nu har jag kört fast. :banghead: Kan någon...
2
Svar
30
· Visningar
4 488
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Finns ju endel med jakthund här och andra hundar med stor jaktinstinkt. Hur har ni gjort för att få ovillkorlig inkallning på hunden...
Svar
16
· Visningar
3 898
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Planerar skaffa valp till sommaren och sitter och räknar på ledighet. Jag kommer troligen att kunna ta 6-8 veckors ledigt på heltid och...
Svar
12
· Visningar
3 804
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Jag går i hundköpartankar för tillfället och behöver lite tips och råd om ras (och annat)! Detta blir alltså min första hund! Jag vill...
2
Svar
24
· Visningar
4 535
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Ja, nu börjar ju tankarna snurra. Hur har ni fler-hunds-ägare gjort med nuvarande hunden när ni hämtat hem hund nummer 2? Introducerat...
Svar
14
· Visningar
1 313
Senast: Springer
·
Hundavel & Ras Jag sitter och funderar angående rasval på nästa hund. Även fast det är säkert ett par år bort tänkte jag börja kolla upp uppfödare...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: Dino
·
Övr. Hund http://www.expressen.se/sport/fotboll/aggers-hund-dodades-i-ett-torkskap---av-frisor/ HUR tänker man när man stoppar in en hund i ett...
Svar
17
· Visningar
2 608
Senast: Askur
·
Hundhälsa Min flathane Devil går under behandling för tonsillit, fick åka in akut med honom i torsdags då han blev helt nästan apatisk och hade...
Svar
14
· Visningar
1 214
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Är det någon som känner till några hundbäddar som motstår vassa hundtänder och tuggande? När jag flyttar till Sverige nästa vecka ska...
Svar
6
· Visningar
4 119
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Matte bankar snart huvudet blodigt på grund av denna never ending story. Min shih-tzu har sen i somras skaffat sig klippkort hos...
2
Svar
22
· Visningar
8 533
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Efter att idag ha mist min kära Boxer helt plötsligt tänkte jag att vi kunde ha en gemensam minneslund här på Hund. Man kan posta...
2
Svar
29
· Visningar
3 582
Hundhälsa Jag såg nyligen att man kan ge horn till hundar att tugga på. Det lät rätt intressant och skulle kunna funka till min allergihund. Min...
Svar
10
· Visningar
11 019
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Att hundarna förgyller våra dagar är nog de flesta av oss på denna delen av forumet överens om, men jag blev lite nyfiken på vad era...
Svar
17
· Visningar
926
Senast: purity_666
·
Hundhälsa December är här vilket innebär starten på marathon-programmet för oss som ska springa i maj! :love: Jag har precis lagt upp ett...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 782
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Hur löser ni som ger färskfoder rent praktiskt hanteringen av fodret? Hade ju varit lätt om hundarna skulle ha en hel korv men de ska...
Svar
19
· Visningar
3 691
Senast: kol
·
Övr. Hund Hej allihopa! Hur många är vi med retriever här inne? Hur många startar sina på jaktprov? Jag får inom ca 1 månad hem en flatvalp som...
Svar
7
· Visningar
1 240
Senast: EmblanOjag
·
Övr. Hund Hej! Jag har en lite mindre hund (chinesisk naken hund med hår) som jag har tagit med till min arabkorsning flera gånger när vi varit...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden