Sv: Vad tycker ni är OK att betala för en omplacering?
Precis, jag förstår inte varför en hund ska behöva säljas för småpengar bara för att den inte längre är valp om det är en bra hund!
Jag var beredd att betala allra minst valppris när jag letade hund sist, specifikt letade jag äldre valp och uppåt.
Nu fick jag lite Reapris eftersom han förr eller senare kommer behövatandvård, men det visste jag ju inte innan.
Sen finns det massor av hundar jag inte skulle köpa om de så betalde MIG för att ta hunden (jepp, har fått ett sådant erbjudande en gång
Köpt en för 22k så tja, beroende på meriter, hälsostatus, stam etc kan det bli en hel del. Hon var hälsotestad, trevlig stam som jag gillar, två cert, sund konstruktion, 2 år. För en tex supertrevlig hälsosam internationell championhane (med utseende som JAG gillar, alla ch är ju inte direkt superfina faktiskt) med godkända kontroller hade jag i teorin kunnat lägga en hel del, om det var linjer jag ville åt själv tex.. Nu gillar jag ju att själv meritera men i teorin som sagt.
t.
Precis, jag förstår inte varför en hund ska behöva säljas för småpengar bara för att den inte längre är valp om det är en bra hund!
Jag var beredd att betala allra minst valppris när jag letade hund sist, specifikt letade jag äldre valp och uppåt.
Nu fick jag lite Reapris eftersom han förr eller senare kommer behövatandvård, men det visste jag ju inte innan.
Sen finns det massor av hundar jag inte skulle köpa om de så betalde MIG för att ta hunden (jepp, har fått ett sådant erbjudande en gång