Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kan fortfarande inte släppa kvällens händelse. Jag och min lillebror (som sover över hos mig och sambon för tillfället) skulle ut med...
Svar
15
· Visningar
2 004
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Din hund ÄLSKAR dig, så det är klart att den kommer när du ropar på den! Naturligtvis ska man vara lite försiktig när djuren ynglar av...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 026
Senast: ylvali2
·
Hundhälsa Hejsan, Jag undrar när jag kan börja klippa och fixa med min lilla malteser/ shah-tzu valp som är nu fem och en halv månad gammal. Hon...
Svar
9
· Visningar
10 518
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Hur hade du/ni resonerat kring valpfoder där enda skillnaden mellan vuxen och valp-versionen är att valpfodret har 27 procent protein...
Svar
6
· Visningar
907
Övr. Hund Ibland ( ganska ofta) möter man hundar tillsammans med matte eller husse på promenad, där hunden reagerar med att kasta sig i kopplet...
2
Svar
20
· Visningar
1 846
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Vi har en jagande strävhårig tax som har problem med skavsår- inte så konstigt med tanke på benlängden! Han skrapar i bröst och mage och...
Svar
4
· Visningar
5 901
Senast: aemaria
·
Hundhälsa Får väl erkänna att jag är smått novis just i att tänka extra på sånt här eftersom att jag ska byta lite inriktning och ska för en...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 206
Senast: ch791022
·
Hundavel & Ras Visst finns det en del heelerägare här :) ? Jag kikar efter en eventuell ny hund, i så fall tidigast till hösten 2015. Har innan tittat...
Svar
11
· Visningar
1 715
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Inget stort fan av honom eller hans metoder, men visst lyckades han med många hundar ska andra skulle gett upp för länge sen...
2
Svar
31
· Visningar
3 784
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av Optimal djurförsäkring? Håller på att kolla runt bland bolagen då jag känner att jag vill...
2
Svar
27
· Visningar
1 881
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Jag är medlem i två brukshundsklubbar, den ena gick jag med i i år för att jag tänker byta klubb att tävla för. Nu fick jag räkningen på...
Svar
5
· Visningar
618
Senast: igbest
·
Hundhälsa Efter att min älskade häst dött över en natt pga akut kolik (ingen obduktion gjord, men omständigheterna tyder på det) har jag blivit...
Svar
6
· Visningar
1 507
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Min labradortik på 4 år, kan inte gå (och knappt stå). Helt plötsligt idag slutade hon gå. Om man försöker hjälpa henne att stå...
2
Svar
20
· Visningar
2 532
Senast: Nethril
·
Hundhälsa Men på fullt allvar, jag får ju ont imagen! Tänker folk uppfostra hundar så här? Genom att prova 0a dem alltså ignorera hunden totalt i...
Svar
12
· Visningar
1 095
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Min älskade hund, han som älskade mig och höll mig sällskap, han som slickade bort mina tårar och lärde mig så mycket är död. Ord kan...
Svar
11
· Visningar
807
Senast: SoffiProppi
·
Övr. Hund det är så tyst och tomt i huset, min lilla hund finns inte mer blir det bättre, lättare om jag köper en ny valp? vad gör man när det...
Svar
14
· Visningar
999
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Jag har börjat ge Monster kosttillskott, främst B-vitamin. Jag tycker mig ha märkt positiva effekter av det(*) och vill gärna fortsätta...
2
Svar
35
· Visningar
2 864
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hunden har haft noskvalster ett bra tag nu(ca året) på grund av att jag inte har kunnat få tag på Interceptor, har nämligen även...
Svar
13
· Visningar
6 502
Senast: Narlee
·
Hundhälsa Min lille bichon havanaisvalp på 15 veckor har sen typ två veckor tillbaka plötsligt börjat klia sig massor. Först tänkte jag inte...
Svar
15
· Visningar
6 378
Senast: Freyja_bus
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort så har jag en whippettik (4 år i mars) med reaktiv histiocytos. Knölarna (som måste opereras bort)...
Svar
10
· Visningar
1 670
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julmat 2024
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Ettåring och julgran

Hund, Katt, Andra Djur