Grynet kanske. Så söt var hon ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hälsa uppfödaren som är en vän till mig !
Hon heter Rocksons Hazel,men det rullar inte riktigt bra på tungan... Nån som kan hjälpa mig komma på något bra smeknamn? Gärna något som påminner på något sett om riktiga namnet, men allt är av intresse!
Fick ett tillskott i familjen i födelsedagspresent.
Hon heter Rocksons Hazel,men det rullar inte riktigt bra på tungan... Nån som kan hjälpa mig komma på något bra smeknamn? Gärna något som påminner på något sett om riktiga namnet, men allt är av intresse! vet tyvärr inte hur man får in bilder från mobilen....
Jag tycker att Hasse är det klart bästa förslaget
Fick ett tillskott i familjen i födelsedagspresent.
Hon heter Rocksons Hazel,men det rullar inte riktigt bra på tungan... Nån som kan hjälpa mig komma på något bra smeknamn? Gärna något som påminner på något sett om riktiga namnet, men allt är av intresse! vet tyvärr inte hur man får in bilder från mobilen....
Vittra var ju väldigt kul faktiskt!
Vilka ögon!!!!Hon går härmed under smeknamnet Vittra,tyckte det var helt underbart!
Lyckades fånga henne på bild idag i vaken tillstånd.
Hon går härmed under smeknamnet Vittra,tyckte det var helt underbart!
Lyckades fånga henne på bild idag i vaken tillstånd.
Haha då lever hon upp till namnet. Tur att hon är söt!
(Vild)vittra kunde inte blivit mer passande,idag hängde hon i gardinen,och började tugga loss en golvlist.
Aja,hon är iallafall snäll när hon sover :