Namninspiration: tiknamn med öltema!

Hops är ju ett jättebra förslag!

Annars finns det väldigt många humlesorter med namn som passar som hundnamn; Crystal, Galena, Ultra m fl.

Tetley är ett annat ölmärke som funkar som namn.

Bara en tanke, har ni något lokalt bryggeri på orten med fräsiga namn på sina sorter? Då kan ju det vara roligt :)
(Här har vi Ebbot och Glenn bla :D)

Annars finns följande med brittisk anknytning;
Elf, brewdog, victory, santa paws, fuller, fubar, honey (dew), infra, Lia fail, magik, Mokko, diablo, Mayan, Chiron, titanic

Och med Australiensisk anknytning;
Toohey, victoria

De har en Pi i familjen redan, en prickig setter!
(uppfödarens bild)
071219-17.jpg

Jag lobbar hårt för att min lilla fröken blir en Guinness!

Skulle Nora kunna funka som namn? Det är lite långsökt men det finns faktiskt ett bryggeri som heter Nora brygghus :) (det är ju inte så långt och krångligt och fungerar till vardags tänker jag)

Haha, vilka roliga! Vart sjutton hittar man deras öl? :D

Åh, såg att det är puben som gäller:( Får försöka skramla ihop tio pers och boka en ölprovning då!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 528
Senast: DeCloe
·
R
Hundavel & Ras Försöker hitta en hundras som kan passa mig men hittar alltid något fel. Fel som i att trots att t.ex. rasbeskrivningen låter vettig så...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
15 337
Senast: Raderad medlem 148099
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 249
Senast: LaMagia
·
Utrustning Min lilla pärla har en svår rygg, har jag lärt mig nu. Den är rak, men ej spikrak, nästan lite svängd då han är skarpt överbyggd och pga...
Svar
3
· Visningar
2 972
Senast: DrT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka