Dessa jäkla snöben!!!

Jag har såna här:
pawz.jpg

Skitfula men vattentäta och sitter faktiskt förvånansvärt bra. Skor brukar flyga åt alla håll annars. Har en nakenhund som är känslig för kyla. De har ingen sula eller sånt så hunden känner marken som vanligt och går inte sådär konstigt som de kan göra annars. Jag är nöjd!

Jag har såna här:
pawz.jpg

Skitfula men vattentäta och sitter faktiskt förvånansvärt bra. Skor brukar flyga åt alla håll annars. Har en nakenhund som är känslig för kyla. De har ingen sula eller sånt så hunden känner marken som vanligt och går inte sådär konstigt som de kan göra annars. Jag är nöjd!

Oh herre gud!
Hade jag satt på Frasse sådana hade han gått ut på landsvägen och lagt sig framför en lastbil! Han som knappt vill röra på sig i reflexväst :nailbiting:

Oh herre gud!
Hade jag satt på Frasse sådana hade han gått ut på landsvägen och lagt sig framför en lastbil! Han som knappt vill röra på sig i reflexväst :nailbiting:
Haha de är inte så illa faktiskt. Har testat vanliga skor på min och då går hon som jag vet inte vad. Med de här flyger hon runt som ett yrväder. Är nog för att de är så tunna

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 084

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka