Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är supernöjda med MIM-buren! Stabil, tyst och hunden gillar den med. För oss var det aldrig fråga om något som inte är ordentligt krocktestat, vilket minskar utbudet rätt kraftigt. Att Agria, där vi har hunden försäkrad, dessutom "går i god" för MIM-burarna, samt goda omdömen avgjorde saken.Är ni andra nöjda med era burar? Har ni något under buren?
hur kör ni era små hundar i bilen? Bur i baksätet? Bur i bagaget? Lös i bilen? Funderar på hur jag ska lösa det med lilla tösabiten i bilen och är nyfiken på hur ni gör!
Ang. Öppningen på buren var det främst om den satt i baksätet . Varför känns det osäker m bur i kupén om det är en ordentlig bur?
hur kör ni era små hundar i bilen? Bur i baksätet? Bur i bagaget? Lös i bilen? Funderar på hur jag ska lösa det med lilla tösabiten i bilen och är nyfiken på hur ni gör!
Jag har två plastburar ovanpå varandra. Tre spännband, ett i vardera isofixfästet runt burarna och ett runt baksätet. Sen har jag paddat under så att de står rakt och fyllt ut bak åt ryggstödet så att det inte vinglar. Iom att burarna står inne i kupén så är ju bilens egen krocksäkerhet utnyttjad till viss del. Har man buren där bak som ju är en deformationszon så krävs en krocktestad bur så den inte skrynklas ihop med bilen vid eventuell krock.Vad för bur till baksätet? Samma @Kakis är det inte pilligt att ta bort buren? Är ju inte en så dum lösning.