Klo som gått av

Ajdå :( Jag tror faktiskt att vi avvaktar nu när vi redan kollat på den, men om vi däremot märker minsta lilla försämring åker vi in igen.

Jag hoppas verkligen att den nya klon växer ut snabbt och problemfritt :) Men håll noga koll så att inget kommer in mellan pulpa och kapsel iom att den sitter kvar. Var väldigt vaksam på lukt, svullnad, ömhet, värme och hälta så att du kommer in i tid om det i värsta fall skulle bli en infektion.
Det tar så mycket längre tid att läka om det blir en infektion. Det finns även en risk att den nya klon blir missbildad om den störs av den gamla eller en svullen pulpa.

Jag hoppas verkligen att den nya klon växer ut snabbt och problemfritt :) Men håll noga koll så att inget kommer in mellan pulpa och kapsel iom att den sitter kvar. Var väldigt vaksam på lukt, svullnad, ömhet, värme och hälta så att du kommer in i tid om det i värsta fall skulle bli en infektion.
Det tar så mycket längre tid att läka om det blir en infektion. Det finns även en risk att den nya klon blir missbildad om den störs av den gamla eller en svullen pulpa.

Ja vi hoppas också det!
Det ser faktiskt redan mycket bättre ut idag :) Hon har en gummisko på utomhus och får inte rejsa runt helt utan kontroll nu i början heller. Inget ömmande eller slickande heller, håller tummarna!

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 240
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 337
Senast: Mkb
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 550
Hundhälsa Min hund skadade benet illa i morse så blev akut in till veterinär. Inget är av, tack och lov, men dom misstänker ev artros. Hon har...
2
Svar
26
· Visningar
8 773
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar