Hela listan på de hingstar som rekommenderas fortsätta med bruksprovet

Då har SWB:s avelsvärderingsnämnd (AVN) rekommendationer gällande vilka hingstar de rekommenderar att fullfölja Bruksprovet kommit. Totalt rekommenderas 20 hingstar att fortsätta bruksprovet med möjlighet att uppnå premierad nivå. Här är hela listan.

Då har SWB:s avelsvärderingsnämnd (AVN) rekommendationer gällande vilka hingstar de rekommenderar att fullfölja Bruksprovet kommit. Totalt rekommenderas 20 hingstar att fortsätta bruksprovet med möjlighet att uppnå premierad nivå. Här är hela listan.
Vad hände med Dr Alban GJ? Avbröt de?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Se film från rådgivande bedömning. Totalt 17 hingstar mönstrades under tisdagen på Bollerup av avelsvärderingsnämndens ordförande...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Bruksprovets fas I är över. Avelsvärderingsnämnden rekommenderar tolv hästar att gå vidare till fas II med bland annat testridningen på...
Svar
0
· Visningar
357
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ett nålsöga är passerat för några av hingstarna på bruksprovet. Elva rekommenderas av AVN att fortsätta till fas II. Lika många...
Svar
0
· Visningar
369
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 206
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka