Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är ganska stor skillnad om lite godis utspritt över en längre stund som vid träning mot att servera allt på samma gång som vid matdags.Lite förvånad att många är så väldigt noga med att bara ge mat i samband med vila. Sen skulle jag inte heller ge ett jättemål innan promenad såklart, men ger ni inte godis i samband med träning ute heller? För min del kan det iaf handla om ganska stora mängder godis/mat vid en träningsdag ute med spår/sök/uppletande/lydnad eller vad man nu tränar.
Lite förvånad att många är så väldigt noga med att bara ge mat i samband med vila. Sen skulle jag inte heller ge ett jättemål innan promenad såklart, men ger ni inte godis i samband med träning ute heller? För min del kan det iaf handla om ganska stora mängder godis/mat vid en träningsdag ute med spår/sök/uppletande/lydnad eller vad man nu tränar.
Lite förvånad att många är så väldigt noga med att bara ge mat i samband med vila. Sen skulle jag inte heller ge ett jättemål innan promenad såklart, men ger ni inte godis i samband med träning ute heller? För min del kan det iaf handla om ganska stora mängder godis/mat vid en träningsdag ute med spår/sök/uppletande/lydnad eller vad man nu tränar.
Jag tycker det är ganska stor skillnad om lite godis utspritt över en längre stund som vid träning mot att servera allt på samma gång som vid matdags.