Ergonomisk sele

Finns garanterat olika modeller och hunden på bilden jag hittade kanske har en onödigt stor också :) vet en som har en ruffwear på sin borzoi, fungerar utmärkt och jag blev väldigt imponerad av selen när jag klämde och kände på den, den satt otroligt stadigt men vägde ingenting.
Eller så var den jag såg ovanligt liten:p Den var nog knappt hälften så stor/lång som den jag såg. Fast å andra sidan satt den på en importerad gathund som inte fick komma ur den och rymma, så kanske därför ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
629
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
738
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka