men JÖSSES!!!

Blev lite fundersam över att det var personal på ett Isländskt flygbolag som tog valparna - har inte Island superstränga regler om vad som får föras in i landet ? eller ska dom smugglas in i BH:n....

För det var väl inte det flygbolaget som hundägaren skulle åka med som tog hand om valparna - utan ett annat ?

Blev lite fundersam över att det var personal på ett Isländskt flygbolag som tog valparna - har inte Island superstränga regler om vad som får föras in i landet ? eller ska dom smugglas in i BH:n....

För det var väl inte det flygbolaget som hundägaren skulle åka med som tog hand om valparna - utan ett annat ?

Det var Iceland Air, men flygplatsen var Seattle. Jag tror inte valparna skulle flygas till Island - de får ju inte flyga - utan det är nog markpersonal på flygplatsen som tagit dem...

Och jo, visst var det väl samma flygbolag? Personalen upptäckte valparna i buren?

Edit: sorry, missade att du skrivit två inlägg på raken och redan kommit fram till samma sak! :o

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 500
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Valpen har kissat en rejäl pöl på min fina lilla sovrumsmatta :( En ryamatta :( Körde den i tvättmaskinen precis och nu luktar den...
Svar
5
· Visningar
331
Senast: _Zacke_
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
3 947
Senast: Tajger
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 276
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hur får vi fler starter på klubbtävlingar?
  • Atletix
  • Födda -21
Tillbaka