men JÖSSES!!!

Blev lite fundersam över att det var personal på ett Isländskt flygbolag som tog valparna - har inte Island superstränga regler om vad som får föras in i landet ? eller ska dom smugglas in i BH:n....

För det var väl inte det flygbolaget som hundägaren skulle åka med som tog hand om valparna - utan ett annat ?

Blev lite fundersam över att det var personal på ett Isländskt flygbolag som tog valparna - har inte Island superstränga regler om vad som får föras in i landet ? eller ska dom smugglas in i BH:n....

För det var väl inte det flygbolaget som hundägaren skulle åka med som tog hand om valparna - utan ett annat ?

Det var Iceland Air, men flygplatsen var Seattle. Jag tror inte valparna skulle flygas till Island - de får ju inte flyga - utan det är nog markpersonal på flygplatsen som tagit dem...

Och jo, visst var det väl samma flygbolag? Personalen upptäckte valparna i buren?

Edit: sorry, missade att du skrivit två inlägg på raken och redan kommit fram till samma sak! :o

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 338
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Redfox
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 104
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 405
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar