Film på framåtsändande?

Milosari

Trådstartare
Jag har letat ett tag på youtube efter en film som visar ett riktigt bra framåtsändande. Helst ett som visar hela ekipaget under hela momentet. Någon som har sparat en sådan film eller som har en film på egna hunden?

Jag tycker detta är ett bra framåtsändande. Tyvärr ser man ju inte avståndet mellan hund och förare hela tiden, men hunden ser ut att hålla ett jämnt avstånd hela tiden och den går spikrakt utifrån vad man kan se. Har ingen aning om vem det är eller vilka poäng de fick, men i mina ögon ett fint utfört moment.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 486
Senast: Nota
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 558
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 499
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 084
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sova över hos killar
  • Sommartid
  • Vad gör vi? Del CCXI

Hund, Katt, Andra Djur