Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Behöver hitta ett billigt bra foder. Gärna ett som finns på zooplus där jag ändå beställer till min egen. Idag äter den det absolut...
2
Svar
20
· Visningar
2 167
Senast: jemeni
·
  • Omröstning Omröstning
Övr. Hund Hjälp mig hitta på roliga variationer på nosaktivering, tack! Min standardövning är att skaka något skåp tills det ramlar ut en 3-4...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Min fundering är om en hund kan känna sig bortstött om jag t.ex. är hundvakt åt en annan hund och har den hemma hos mig. Eftersom att...
Svar
10
· Visningar
1 585
Senast: TinyWiny
·
Svar
3
· Visningar
484
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Jag åker ner och ska leka med vallhundarna, och det vore kul att träffa lite Bukefalister när vi ändå är nere! @Monstermom...
2
Svar
24
· Visningar
1 803
Övr. Hund Det var det här med rubriker.... Alltså, jag gillar att spåra, är däremot inte så intresserad av Bruks. Fick då för mig att eftersök...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 917
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Idag har jag en hund som är 5 år gammal, hon är någon slags "kamphund/muskelhund" mix. Jag har haft henne sen hon var 8 veckor. Jag ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 459
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Imorgon åker vi på road trip söderut igen, den här gången med två övernattningar i Malmö samt två i Listerby, Blekinge. Det ska både...
2
Svar
30
· Visningar
1 840
Senast: Migo
·
Övr. Hund jag tänkte fråga er om vad ni tror om följande Jag har en valp på 5 månader. Vi brukar gå in på en liten grusväg som går igenom...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 386
Senast: Lampan
·
Övr. Hund Vad tycker du är viktigt att hunden kan för att den ska lyckas i umgänget med äldre, sjuka, små barn eller inte så hundvana personer...
Svar
14
· Visningar
970
Senast: Lager
·
Övr. Hund Har en stor, snabb hund som gillar att springa. På appellplan börjar hon inte sakta av förrän hon är i höjd med mig vid inkallningar...
Svar
6
· Visningar
724
Övr. Hund Hej! Känner att jag skulle vilja läsa lite roliga saker. Så jag tänkte att vi kanske skulle kunna dela med oss om roliga eller knäppa...
Svar
13
· Visningar
1 368
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag bor nästgårds men kan inte ta mig dit.:cry: Hade varit super att få kolla in alla duktiga hundar!
Svar
1
· Visningar
416
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hur ofta tycker du det är lagom att tävla? Hur märker du på din hund att det är för mycket? Lägger du inte tävlingspauser ibland och hur...
2
Svar
21
· Visningar
1 436
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Som rubriken lyder. Vad gör ni med era hundar under dagarna? Har ni hundvakt? Är de hemma? Tar ni med de till jobbet/skolan?
2 3
Svar
41
· Visningar
3 866
·
Övr. Hund Är det inte alls intressant vilket klubb man tävlar för inom hundsport? I somras var jag på Guldagility i Kalmar som åskådare. Noterade...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag är ju ny i lydnadssporten och har gjort 6-7 starter i klass 1 nu i sommar med mina två raringar. En sak som slår mig är att...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 072
·
Övr. Hund Det kan ju inte bara vara jag som är hundmänniska OCH vill ha det hyfsat rent omkring mig? ;-) Men hur gör man?! Dela med er av de...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 260
Senast: lilinett
·
Övr. Hund Jag tänkte ägna en månad åt att särskilt träna på kontakt och position i det fria följet. Särskilt starten och i närvaro av frestelser...
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Det låter nog som en konstig fråga men jag satt här och pratade med några om att en jag känner skulle och se på nyfödda chihuahuavalpar...
Svar
6
· Visningar
6 086
Senast: Nirvana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Gamla hösilagebollar