Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En "dokumentär" i två delar som jag snubblade över på svtplay...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Hej allihopa! Har lite frågor om att ha två hundar. Jag har just nu en hund på 2,5 år, och är sugen på en till hund, som jag förmodligen...
Svar
5
· Visningar
768
Övr. Hund Jag behöver lite tips på vilken sele vi ska införskaffa då hon växt ur sin Y-sele. Vi är inte riktigt nöjda med Y-selen då den rör på...
Svar
5
· Visningar
1 719
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Jag ska till malmö på kurs i slutet av augusti, och är en aning trött på att tälta ;) Någon som har tips på hundvänligt vandrarhem /B&B...
Svar
2
· Visningar
598
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vi ska gå anlagsprov med Frank nästa vecka men spårdomaren har ingen chipläsare utan bad oss ordna fram en. Vart får man tag i en sån...
Svar
12
· Visningar
3 581
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Jag har en tvåårig kastrerad Aussie som jag tränar aktivt med, snart är tanken att vi ska komma ut på tävlingsbanorna. Vårt problem...
Svar
19
· Visningar
2 899
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ibland går det inte som man har planerat, ibland kör livet över en och ens planer förvandlas till kaos. Idag har Caoimhe fått somna in...
2
Svar
38
· Visningar
3 073
Senast: Bri
·
Övr. Hund Idag hittade jag en slow motion-funktion på mobilen. Var tvungen att leka lite... Här en stilstudiejämförelse mellan Boss och Fridolf i...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: Migo
·
Övr. Hund hej! Har nyligen köpt min första egna hund, en liten Golden! Han är snart 5 månader! Han är supergo och tycker att vi förstår varandra...
Svar
4
· Visningar
1 513
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag har börjat titta efter kurser att gå/instruktörer att träna för inför hösten och blir lite förvirrad av allt! Jag har sedan ganska...
Svar
11
· Visningar
1 451
Senast: farin
·
Övr. Hund Var och hämtade hem min häst den 6 Juni,var en bra bit att åka och vi hade hundarna med oss,stannade naturligtvis flera ggr under vägen...
Svar
11
· Visningar
2 176
Övr. Hund Vår familj består av två människor och tre hundar. Det är jag som har ett stort hundintresse, även om min sambo också gillar hundarna...
2
Svar
27
· Visningar
2 706
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Så småningom ska det bli en ny valp i vårt hushåll. Eftersom jag vill kunna hålla på med apportering så planerar vi en fågelhund av...
Svar
16
· Visningar
1 660
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag kommer till hösten ha ett par lediga dagar och har svarat på några hundvaktsannonser! Och nu undrar jag hur ni tänker kring detta ...
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: terrific
·
Övr. Hund Jag såg en intressant tråd i en kaningrupp på fb, det blev en lång diskussion angående detta. Men tänkte att det skulle vara intressant...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 615
Senast: Amha
·
Övr. Hund Jag funderar på att ta med min hund på en fjälltur där en tur upp på toppen av Kebnekaise är planerad, är det möjligt att en hund orkar...
Svar
15
· Visningar
3 783
Senast: Nordthor
·
Övr. Hund Jag behöver lite idéer när det gäller att aktivera vår hund. Vi har flyttat till Spanien för några månader sedan och för en vecka sedan...
Svar
15
· Visningar
1 359
Senast: IdaV
·
Övr. Hund Jag är för tillfället i Sverige under två veckor och tänkte passa på att ta med mig en del bra att ha samt information hem. Främst...
Svar
6
· Visningar
1 029
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Lite dålig rubrik, och jag minns inte om jag skrivit om denna "dam" innan. Är inte så aktiv här längre, men när frågorna kommer så blir...
Svar
17
· Visningar
2 052
Övr. Hund Min plan är att gå en agilitykurs i vår (hunden blir ett i augusti) och tänkte därför köra lite basträning här hemma. Vi försöker med...
Svar
7
· Visningar
915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka