Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi behöver en tråd för oss som tränar, tävlar, startar prov och jagar med våra hundar! Presentera era hundar, vad ni gör med dom, vad...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 005
Övr. Hund För ett tag sedan bestämdes det att världsutställningen skulle arrangeras i Kina. Det kanske ni sett? Med tanke på Kinas djurhållning...
Svar
13
· Visningar
1 504
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Nu har jag köpt en lydnadsruta och tänkte mina hundar skulle få börja introduceras för den så smått. Hur lägger ni upp det med hundar...
Svar
9
· Visningar
1 449
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min härliga, underbara lilla cairnterrier Skroffan finns inte mer. Hon föddes med ett fel på njurarna som gör att de flesta drabbade...
Svar
14
· Visningar
751
Senast: Nirvana
·
Övr. Hund Har en unghund som dagtid är rätt cool. Hon vaktar lagom inne skäller när det är något tex knackar på dörren. Men när jag slår mig ner i...
Svar
10
· Visningar
1 231
Senast: Askur
·
Övr. Hund Hej! Jag är ny på hundforumet men med en valp på ingång är det dags för min första tråd på hund :banana::D Valpen i fråga är en hane av...
2
Svar
27
· Visningar
2 518
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Lite funderingar såhär på kvällskvisten... Jag har börjat använda smeller "för smellerns skull" med Monster på sista tiden, alltså...
Svar
12
· Visningar
964
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Snubblade in på en hemsida för ett företag som erbjuder diverse rehabtjänster inom hundsektorn, hen som driver företaget kallar sig för...
Svar
4
· Visningar
748
Senast: isafore
·
Övr. Hund Det är väldigt gott om huggorm i mina hemtrakter, har alltid varit, men nu i sommar var det vääääldigt gott om dem... Antagligen är det...
Svar
15
· Visningar
1 250
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Nikko
·
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Nikko
·
Övr. Hund Tänkte bara som en kul grej, att vi kunde berätta vilka hundraser som gjort starkast intryck på oss/fastnat för! Skulle vara kul att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 382
Senast: Monstermom
·
Svar
0
· Visningar
151
Senast: ekvall
·
Svar
0
· Visningar
158
·
Svar
0
· Visningar
147
·
Svar
0
· Visningar
182
·
Övr. Hund Hur i hela världen ska man klara av att gå vidare när ens allra bästa vän har fått somna in? Snart är det två veckor sedan min älskade...
Svar
8
· Visningar
2 281
Övr. Hund Har lite drygt två veckor kvar på semestern och undrar nu vad vi ska hitta på .. Vi har tänkt på en roadtrip inom sverige (söderut) med...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: ponilover
·
Övr. Hund http://nyheter24.se/debatt/798990-cesar-millan-borde-inte-fa-plaga-hundar-i-svensk-tv Håller ni med artikeln?
57 58 59
Svar
1 164
· Visningar
67 254
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hej, Nu när familjen bestämt sig för att skaffa hund är vi nu ute på rasjakt, vilket jag upplever som nästintill omöjligt! Så jag...
Svar
11
· Visningar
2 036
Senast: Raderad medlem 19815
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka