Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Har sedan två år tillbaka tagit en omplacering av en Pudel hane som nu är 5 år gammal. Allt började med att familjen som tidigare...
Svar
7
· Visningar
1 293
Senast: vallhund
·
Övr. Hund I dag såg jag kulorna på min 5 månaders hund när han låg på rygg Dom sitter uppe vid snoppen Vid vilken ålder hamnar dom på "rätt...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Funderar på täcken till hundarna som de kan ha när vi tränar, typ då de ska vänta lite på sin tur, när vi är klara och ska åka hem, lite...
2
Svar
26
· Visningar
1 868
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Min lilla råtta ska tydligen vara en naturbegåvning när det kommer till agility:o:D så jag känner att jag vill ta tillvara på den...
Svar
18
· Visningar
1 074
Övr. Hund Vi va ute och gick i bokskogen idag, jag tänkte då på att jag har aldrig borstat några fästingar från mina hundar när vi har varit i...
Svar
4
· Visningar
1 064
Övr. Hund ... exakt hur dumt är det? Vi har en colliehane på 14 månader, språksäker med andra hundar och börjar mogna i huvudet men är långtifrån...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: inverterad
·
Övr. Hund I dag hade vi parken full med Border Terriers ... Lisa skulle lara tva nykomlingar att ga fint i koppel. Det det innebar en hel massa...
Svar
0
· Visningar
559
Senast: hastflicka
·
R
Övr. Hund Finns det expanderkoppel för mindre hundar? Jag går i dag med de stora hundarna i expander i förarbälte men de koppel vi har till de...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Kloka bukare, jag behöver bolla lite tankar angående hundägande och tänkte då fråga er om lite råd. :) Jag har precis börjat plugga...
Svar
11
· Visningar
1 892
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Att inte alla hundar kommer överens och accepterar varandra är jag helt med på, precis som med människor så handlar det ju oftast om...
Svar
16
· Visningar
8 637
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Istället för att kapa nån annans tråd så startar jag en egen. Jag har ju två hundar, en vit herdekorsning på 5 år och en irländsk...
Svar
12
· Visningar
1 813
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Är det någon som vet om det finns något engelskt ord för en korad hund? Man kan ju självklart skriva något om "mentality test" men...
Svar
7
· Visningar
1 644
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Jag skulle behöva lite råd på hur jag ska bemöta min valps beteende på promenaderna. Hon är 14 veckor och leker och busar med familjens...
Svar
6
· Visningar
3 843
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har insett och landat i att det blrjar bli dags för min fina Plex att vandra vidare pga rädslor. Vardagen fungerar sämre och sämre...
Svar
7
· Visningar
1 258
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Jag jobbar deltid för en stor internetbaserad djuraffär, och ibland så hinner en del saker "gå ut" och därmed så kan det inte säljas...
Svar
18
· Visningar
9 245
Övr. Hund Vad tror ni skulle fungera bäst tillsammans, tre hanar eller två hanar och en tik? Jag funderar bara lite löst då jag är så sugen på en...
2
Svar
26
· Visningar
3 669
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Jag har tidigare bara erfarenhet av små hundraser Nu har jag en hund på 5 månader som är av stor ras. Han blir ca 70 cm hög när han är...
Svar
6
· Visningar
778
Senast: Lampan
·
Övr. Hund Det är jättekul osv att ha två hundar och enligt mig komplicerar det inte livet i stort att ha två istället för en. Förutom under...
2
Svar
34
· Visningar
2 626
N
Övr. Hund Jag är nyfiken om att få höra om era största floppar på lydnadsplanen under tävling ;) För visst måste det finnas någon som gjort...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 897
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Hej! Ny användare här inne! :D Jag går med tankar på att skaffa mig en liten hund (mindre storlek). Jag är 20 år och studerar...
Svar
13
· Visningar
1 737

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Gamla hösilagebollar
  • Strö i boxen
Tillbaka