Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Igår var jag iväg på en lure coursing-tävling i Katrineholm och för ovanlighetens skull fick jag möjlighet att fotografera riktigt...
2
Svar
22
· Visningar
2 153
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Alltså hundbuke, nu vänder jag mig till er med dessa delikata frågor. Finns det hundar som har sidor på Facebook och som inte behöver...
2
Svar
36
· Visningar
3 065
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Sitter här och känner mig uppgiven. Precis hemkommen från akuten efter att blivit biten i tumnageln så den sprack. Nej, min hund bet...
2
Svar
23
· Visningar
3 486
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Jag blir galen. Vet inte vad jag ska ta mig till. Känns som jag har testat allt. Min dalmatiner gnäller/piper/ylar/skriker i bilen. Den...
2
Svar
29
· Visningar
12 442
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej! Min 6 månaders Border Collie hane är en jätte go och lydig hund men han är väldigt osäker. Han är självsäker hemma men har ofta...
Svar
6
· Visningar
2 411
Senast: doglover2
·
Övr. Hund Hur högt ska man montera en hundlucka, jag är lite osäker? Luckan är en lyaluckan med innermått på 43,4. Hundarnas mankhöjd är ca 33 cm...
Svar
4
· Visningar
4 487
Senast: zingoo
·
Övr. Hund Vet inte om vi haft någon ullaredstråd här innan? Tycker iallafall att det är dags för en ny isåfall! Ska till Ullared den 16 och undrar...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 379
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Vi är på väg att skaffa hund och har funderingar över det här med att importera. Jag har inte hittat några klara eller samlade regler...
2
Svar
20
· Visningar
4 004
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Nu är det beslutat att det bästa för Leo är att han får flytta. Mkt pga mina krämpor och läkaren sa att jag till 90% kommer behöva...
2
Svar
36
· Visningar
3 175
Senast: Hazel
·
Övr. Hund imorgon 18.40 ska vår dam på sista veterinärbesöket och jag vet inte hur vi ska kunna promenera hundlösa i fortsättningen. Jag vill ha...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 760
Senast: Quinny
·
Övr. Hund Jag har alltid haft Bia bäddar till mina hundar. De har alltid varit överlägset hållbarast och har klarat av i princip det mesta förutom...
Svar
16
· Visningar
4 153
Senast: Duplo
·
Övr. Hund ...apportera gör hon med fast fint grepp men så är det dessa förba...de avslut. Hon springer ut, hämtar fint, kommer tillbaka, men där...
2
Svar
20
· Visningar
1 946
Övr. Hund Min kompis hade en samojedhane på prov ett tag. Hon har själv en Malamutetik. Nu ska det visst bli valpar och hanens ägare har sagt att...
2
Svar
21
· Visningar
2 471
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi planerar hundgårdsbygge med syftet att hundarna ska vara i hundgård när vi inte är hemma (dvs främst dagtid när vi jobbar). Jag har...
2
Svar
24
· Visningar
3 694
Övr. Hund Någon som ska dit? Ska ni ställa ut eller bara titta? Vad har ni för ras ? Ska dit och titta när brorsan och hans tjej ställer ut sin...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: isafore
·
Övr. Hund I dag har det regnat. Det vill saga lite mindre an duggat, men har i Californien raknas det som regn.:cautious: I alla handleser, det...
2
Svar
32
· Visningar
1 688
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Inser att det är väldigt individuellt men när klarade era hundar att vara ensamma ett längre tag? 1 timme? 3-4 timmar? Jag har två...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Tråden för alla som tränar viltspår, som hobby eller inför tävling/eftersök! Här kan vi diskutera och ge råd om allt som har med...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
36 730
Övr. Hund Jag har nyligen flyttat till hus och tänkte bygga en hundgård till min schäfer-kille. Har alltid haft med mig honom överallt men det...
Svar
2
· Visningar
1 557
Senast: joho
·
Övr. Hund Det har varit många hundköpar-trådar på senaste, dock är det inte riktigt någon som besvarar min fundering. Detta handlar inte om rasval...
Svar
7
· Visningar
804
Senast: Zvinto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka