Vad har din hund atit idag?

Min hund har snott 3st plommon idag från backen och slaffsat i sig på några sekunder, smart som han är så spottar han ut kärnan när han tuggat en stund.. Konstig vovve, men han gillar nästan alla slags bär och frukt så det förvånar mig egentligen inte ^^

Min hund har snott 3st plommon idag från backen och slaffsat i sig på några sekunder, smart som han är så spottar han ut kärnan när han tuggat en stund.. Konstig vovve, men han gillar nästan alla slags bär och frukt så det förvånar mig egentligen inte ^^

Bada mina ar jattebra bar plockare. De plockar vilda hallon i Sverige, och har vilda bjornbar av super taggiga buskar dar jag har svart att komma at utan att bli riven. Man far vara snabb for att fa vara med och fa tag pa bar ... blabar och annat ar sjalvklart att de plockar ... och finns det frukt eller gronsaker pa marken ats det upp i rask takt.

Bada mina ar jattebra bar plockare. De plockar vilda hallon i Sverige, och har vilda bjornbar av super taggiga buskar dar jag har svart att komma at utan att bli riven. Man far vara snabb for att fa vara med och fa tag pa bar ... blabar och annat ar sjalvklart att de plockar ... och finns det frukt eller gronsaker pa marken ats det upp i rask takt.

Ja precis! Min hund plockar både hallon blåbär och smultron när han kommer åt, tror inte jag sett honom äta lingon än men de kommer väl ;) allt frukt och grönt slinker ner. Morötter är en favorit!

Aysu stal precis massor av lever, som jag ställt ut ur kylen för att den hunnit bli lite dålig men inte hann slänga för att jag skulle ut med valpen. (Valpen la sig förövrigt bara och vilade ute, men kissade så fort vi kom in. Gissa om jag är glad på hundarna nu...)

---
Tillägg: levern åts självklart i min säng. Underbart...

Senast ändrad:
Torrfoder, 2 digestive (favoritkexen) och en morot. Äter aldrig på något som inte är hennes och biter aldrig sänder sina saker. Hon bär bara runt dem, tvättar dem och pratar med dem.

I dag har det regnat. Det vill saga lite mindre an duggat, men har i Californien raknas det som regn.:cautious:

I alla handleser, det har lett till att vi har varit inne mer an vanligt ... I dag har Diva atit pa, och haft sonder, ett riktigt bra metall mattband, en nagelfil (varfor alskar hon att tugga pa nagel filar?), sitt fina halsband (suck). Hon tuggade pa, men jag fick ut i tid, ett batteri, en metall hallare, en bit kardborrband, och en plastpase ... forutom de otaliga papper jag raddat ur hennes mun utomhus, i dag som alla andra dagar.

Sa, vad at din hund idag?:p

Inte så mycket just idag, det är fortfarande tidigt.

Sin egen frukost, samt en bit ost från min frukost.

Har försökt sno från katternas frukost med fick ett ilsket ögonkast från Brunetten och backade undan.

Annars borde jag göra en matdagbok till henne, tror att det blir bra mycket med alla extrabitar här och där, saker hon hittar ute, etc. :cool:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet ju att manga har anser att det ar narmast "djavule's pafund" :p. Jag kopte en mest for att det regnar for mycket i vissa...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 637
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Lite drygt tva manader efter att vi avlivade var forra hund skaffade vi en ny hund. Vi fick hem honom i mitten av februari och han var...
Svar
16
· Visningar
2 029
Senast: Ravishing
·
Övr. Hund Min sambo ( och darmed ocksa jag) har en aldre labrador korsning sedan 4 ar tillbaka. Nar sambon forst fick ta over henne var hon...
Svar
6
· Visningar
962

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund

Hästrelaterat

Omröstningar