Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hund har snott 3st plommon idag från backen och slaffsat i sig på några sekunder, smart som han är så spottar han ut kärnan när han tuggat en stund.. Konstig vovve, men han gillar nästan alla slags bär och frukt så det förvånar mig egentligen inte ^^
Bada mina ar jattebra bar plockare. De plockar vilda hallon i Sverige, och har vilda bjornbar av super taggiga buskar dar jag har svart att komma at utan att bli riven. Man far vara snabb for att fa vara med och fa tag pa bar ... blabar och annat ar sjalvklart att de plockar ... och finns det frukt eller gronsaker pa marken ats det upp i rask takt.
Sin mat, en kycklingvinge, några äpplen och så höjdpunkten.. Mattes fårskinnstoffla..
Uh-oh ... hur stora blev skadeverkningarna pa farskinnsoffan? Stackars Matte.
I dag har det regnat. Det vill saga lite mindre an duggat, men har i Californien raknas det som regn.
I alla handleser, det har lett till att vi har varit inne mer an vanligt ... I dag har Diva atit pa, och haft sonder, ett riktigt bra metall mattband, en nagelfil (varfor alskar hon att tugga pa nagel filar?), sitt fina halsband (suck). Hon tuggade pa, men jag fick ut i tid, ett batteri, en metall hallare, en bit kardborrband, och en plastpase ... forutom de otaliga papper jag raddat ur hennes mun utomhus, i dag som alla andra dagar.
Sa, vad at din hund idag?
FårskinnsTOFFLA inte soffa, tack och lov. Men tofflan överlevde inte vilket är en smärre katastrof för en frusen matte.