Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Letar med ljus och lykta efter hus med stall och vad tycker ni är viktigt i ett stall som gör det lättarbetat osv. skriv på inget är för...
Hästmänniskan
Har problem med min medryttare - eller ja inte jag, hon är toppen mot mig och min häst, en av de bästa jag haft, utan en i stallet som...
Ekonomi & Juridik
Hur kan man varna för en oseriös person? Råkade härförleden ut för en oseriös person som inte betalade för sig, och som inte verkade...
Hästmänniskan
En fråga som har hängt över mig en tid. Hur mycket kunskap anser ni att man bör ha för att köpa och kunna ta hand om en häst? Det finns...
Hästmänniskan
Jag flyttade till stall B för ett x antal månader sedan för att få bättre träningsmöjligheter, pga att min ena häst inte trivdes bytte...
Ekonomi & Juridik
Moderator får flytta om det ligger tokigt. Tyckte att ekonomi var mest passande iom att detta inte rör utbidning inom hästsektorn sas...
Ekonomi & Juridik
Jag har en äldre b-ponny som inte har något pass eller speciella papper, har inte brytt mig om att ordna pass för hon har bara varit på...
Hästmänniskan
Hejhopp! Jag har en fråga..
Jo, alltså om jag blir medryttare/skötare på en häst, sköter om den, rider den, och andra hästsysslor några...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.