Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Hej! Jag tänkte jag skulle bygga om vår, ena, carport till utebox. Den är tillräckligt stor för att rymma min häst samt en...
Svar
8
· Visningar
6 090
Senast: a1agnlju
·
S
Hästmänniskan Behöver lite hjälp nu. Det är så att jag går i funderingar på att skaffa mig en till häst. Jag har pengarna, tiden, platsen osv...
2
Svar
22
· Visningar
2 192
Senast: snuffo_12
·
Hästmänniskan Ber om ursäkt om tråden ligger fel, hoppas i så fall moderator kan placera den på ett mer passande ställe. Jag börjar från början...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Martina_m
·
Hästmänniskan Igår fick jag ta det gräsligaste beslut jag någonsin har tagit. Mitt 14-åriga sto som har varit halt från och till i i minst 4 år...
Svar
16
· Visningar
2 270
Senast: MonikaH
·
Anläggning Jag behöver nya idéer!! Planerar att bygga lösdrift för mina hästar, hyr stallplatser just nu men är jädrigt trött på det nu! Vill ha...
Svar
2
· Visningar
1 098
Senast: FlipTheFrog
·
Hästmänniskan Behöver verkligen få höra både positiv och negativ kritik.. För ungefär 10 månader sedan sålde jag min senaste häst, en unghäst. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 542
Senast: Blomskan
·
T
Ekonomi & Juridik Vi har ett företag på vård gård med bl a uppfödning o försäljning. Har haft företaget nu i 6 år och går tyvärr med ett underskott ännu...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 936
Senast: kisse
·
A
Ekonomi & Juridik lång historia kort, sålde min häst för några månader sen för 3000kr, ett varmblod, i kontraktet skrevs att jag ska ha förköpsrätt vid...
Svar
12
· Visningar
2 489
Senast: doleron
·
T
Hästmänniskan Nu är det såhär att jag nyss la märke till att mitt ena nyckelben står ut typ 3 ggr så mkt som det andra och att samma axel är mkt lägre...
Svar
5
· Visningar
9 392
Senast: Tunnelapa
·
Hästmänniskan Precis! Är det någon som vet om det anordnas några evenemang i eller kring Skellefteå år 2011? Vad som helst, bara det handlar om...
Svar
4
· Visningar
773
Senast: Home
·
Hästmänniskan Moderator får flytta om den ligger fel. Blev totalt överraskad då jag såg hur vi har det på unghästlösdriften här i Finland och...
Svar
9
· Visningar
2 740
Senast: heidi maria
·
Anläggning Vi bytte underlag i vårt ridhus sent i oktober 2010. Bytte till samma vi haft tidigare som varit mkt lyckat. stenmjöl underst, sen 10 cm...
Svar
18
· Visningar
3 825
Senast: mackan
·
M
Hästmänniskan Hej alla Bukare! Måste få skriva av mig lite.. Har i över ett års tid haft kraftiga problem med mina leder, i hela kroppen. Vissa...
Svar
18
· Visningar
2 331
Senast: tuaphua
·
L
Hästmänniskan Jag undrar vad ni som hyr sommarbete till era hästar betalar i månaden? Vad ingår och vilken typ av häst har ni?
2
Svar
25
· Visningar
2 999
Senast: Barret
·
Hästmänniskan Var inne och läste lite villkor på If Hästförsäkring. Och blev lite fundersam när jag läste detta Vad menas med det? Om det menas att...
Svar
4
· Visningar
1 185
Senast: wrangler
·
Ekonomi & Juridik Ca 10+ min promenad från var mina hästar står finns ett stall med 4 hästar, ägaren har nu lånat ett bete som ligger över 300 m bort från...
2
Svar
24
· Visningar
3 713
Senast: Sammet
·
Gnägg Min fina norska kbl-travare Gullbarr (1990-2013). 21 år på bilden.
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Barret
·
Hästmänniskan Jag har ett litet dilemma till hösten... I vintras/våras hade jag min häst hos granne1 som också har en häst, de gick i en stor hade...
2
Svar
23
· Visningar
4 001
Senast: Sammet
·
Anläggning Är det någon som blandat Paddex med något annat material?? Har haft min ridbana med Paddex i fem år men det har minskat lite för varje...
Svar
0
· Visningar
697
Senast: Glimris
·
R
Ekonomi & Juridik Har köpt två hästar för ett pris dvs båda hästarna inkluderat i priset. Nu har säljaren ångrat sig och vill behålla den ena och ha samma...
Svar
5
· Visningar
1 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka