Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har en kompis som äger en arab. På hennes "köpekontrakt" står det hemköp.
Är det verkligen att förra ägaren har "förköpsrätt" att köpa...
Ekonomi & Juridik
Min häst blev tidigt i våras, skrämd, och hoppade över staketet. Detta medförde att en service bil (hemtjänsten till grannen) körde på...
Hästmänniskan
Som några kanske sett så går jag i hästköpar-tankar, och jag skulle behöva er hjälp att komma fram till vilken häst som passar mig bäst...
Ekonomi & Juridik
Idag stötte jag på detta i skrift: Skogsfastighet i 2 välarronderadeskiften
Vad innebär välarronderadeskiften?
Finns det någonstans...
Ekonomi & Juridik
Jag har länge funderat på att starta företag men det har inte blivit av än. Som det ser ut nu så blir det nog utan hästar i början men...
Ekonomi & Juridik
Hur stor varmvattenberedare behöver jag till mitt stall? Normalt sett klarar jag mig utan, men det skulle vara skönt att ha så att jag...
Ekonomi & Juridik
Efter att ponnyn har varit till salu i nästan ett år hittade jag idag en köpare :bump: Men nu är jag ställd. Hur GÖR man egentligen när...
Hästmänniskan
För några veckor sedan fick en klasskompis till mig som trillat av sin häst åka till sjukhuset. Ambulans tillkallades, men det kom två...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.