Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Ekonomi & Juridik Jag hoppas nån kan ge mig kloka svar på mina frågor. Jag är på väg att köpa en ponny som jag var och provred. Ponnyn är en korsnings...
Svar
7
· Visningar
1 684
Senast: moon
·
Anläggning Är det ngn här på allvetande Buke som har ngn bra ritning på dylikt? Jag har just i dagarna byggt klar min ventilationstrumma i...
Svar
7
· Visningar
1 390
T
Ekonomi & Juridik Hejsan, har gjort ett anonymt nick för tillfället! Detta kanske är osammanhängande. Såhär är det, jag har haft min ponny i 8 år. Nu...
Svar
13
· Visningar
2 241
Senast: TheVoice
·
H
Hästmänniskan Anonymt nick för att inte hänga ut någon och så vidare. En tjej i stallet skall köpa ny häst och vi är då flera som kommer att åka med...
Svar
6
· Visningar
1 828
Senast: Halli
·
Hästmänniskan Har tänkt på att det byggs fler och fler exklusiva och dyra ridanläggningar här i Stockholmstrakten. Det är väl inte så konstigt men det...
Svar
8
· Visningar
1 912
Senast: Breccia_
·
Hästmänniskan Här kommer halva min livshistoria tyP: Jag red på en ridskola från åtta års ålder till i julas, nu är jag 18. Eftersom jag känt att...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Ace
·
Ekonomi & Juridik Hej alla! Om jag la denna tråden fel får ni gärna flytta den, blev lite osäker vart den hörde hemma. Jag har funderingar och...
Svar
2
· Visningar
1 293
Senast: JulieChexx
·
Anläggning Planerar att bygga en enkel ridbana som ska användas till fritidsridning när skogen är för mörk. Den ska anläggas på en gammal åker och...
Svar
7
· Visningar
2 793
Senast: Miss
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag kommer snart behöva flytta mitt sto då stallet hon bor i nu ska sluta hålla hästar. Hon är gammal och pensionerad med...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 459
Senast: Diantha
·
Hästmänniskan Vet inte vart jag skulle lägga tråden, moderatorn får gärna flytta den om den passar bättre någon annan stans :) Jag har alltid haft...
Svar
2
· Visningar
1 028
R
Hästmänniskan Hej! Jag är en 13 årig tjej som tänkt på att bli fodervärd.. men jag är inte säker på om jag har tillräckligt mycket kunnskap om...
Svar
7
· Visningar
1 550
Senast: nathaliekarlsson
·
S
  • Låst
Ekonomi & Juridik Nu har jag hittat en korsningsponny på 19 år som står på en ridskola, otroligt snäll, även handikappade som rider på den, åldern börjar...
Svar
1
· Visningar
945
Ekonomi & Juridik Jag var delägare i en häst som vi gav bort gentemot att vi skulle få pengar för de veterinärutgifterna som vi hade haft på hästen...
Svar
14
· Visningar
2 045
Senast: Ramona
·
P
Hästmänniskan Hejsan ,jag har ett problem eller jag ska välja häst helt enkelt:)jag har nu stallplats på ett ställe som är väldigt stoort och har...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Konstantin
·
Hästmänniskan Jag har bott fem år på vår lilla hästgård. Vi har 2 hektar sommarhage och ca 0,5 vinterhage. När jag flyttade hit, 05, spred jag gödning...
Svar
6
· Visningar
6 911
Senast: Cillaramsa
·
Hästmänniskan Jag har funderat rätt mycket på det här och känner att det skulle vara bra att höra vad andra tycker om den här saken. :laugh: Jag...
Svar
14
· Visningar
2 797
Senast: hier
·
Hästmänniskan Om tråden ligger fel ber jag om ursäkt och hoppas nån flyttar den rätt! Det är så här, Jag sålde en häst i slutet av augusti ner till...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 659
Senast: metspo
·
N
Hästmänniskan Hej hästvänner! Jag har en dröm som jag haft sedan barndomen... Att rida genom sverige (inte nödvändigtvis HELA sverige) och övernatta...
Svar
16
· Visningar
4 079
Senast: zabby
·
G
Anläggning Hejsan ! Jag ska till och köpa häst (först om ett bra tag men jag försöker samla så mycket information innan vad man bör tänka på. Och...
Svar
7
· Visningar
1 688
Senast: Mariaauto
·
K
Ekonomi & Juridik Hej! Har försökt följa lite trådar här på Bukefalos angående hur man löser det bäst för en shettis så att den kan få se ut genom...
Svar
15
· Visningar
2 274
Senast: Mariaauto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka