Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag hoppas nån kan ge mig kloka svar på mina frågor.
Jag är på väg att köpa en ponny som jag var och provred.
Ponnyn är en korsnings...
Ekonomi & Juridik
Hejsan, har gjort ett anonymt nick för tillfället! Detta kanske är osammanhängande.
Såhär är det, jag har haft min ponny i 8 år. Nu...
Hästmänniskan
Anonymt nick för att inte hänga ut någon och så vidare.
En tjej i stallet skall köpa ny häst och vi är då flera som kommer att åka med...
Hästmänniskan
Har tänkt på att det byggs fler och fler exklusiva och dyra ridanläggningar här i Stockholmstrakten. Det är väl inte så konstigt men det...
Ekonomi & Juridik
Nu har jag hittat en korsningsponny på 19 år som står på en ridskola, otroligt snäll, även handikappade som rider på den, åldern börjar...
Hästmänniskan
Jag har bott fem år på vår lilla hästgård. Vi har 2 hektar sommarhage och ca 0,5 vinterhage. När jag flyttade hit, 05, spred jag gödning...
Hästmänniskan
Hej hästvänner! Jag har en dröm som jag haft sedan barndomen... Att rida genom sverige (inte nödvändigtvis HELA sverige) och övernatta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.