Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Jag har några frågor om sladdning av ridbana. Vad använder ni att sladda era banor med? och vad drar ni eran sladd med? hur ofta brukar...
Svar
4
· Visningar
1 492
Senast: Scata
·
Ekonomi & Juridik Skulle bli väldigt glad om någon vet något hur man går tillväga vid transport av häst från Nordirland. Pris, div. bestämmelser, åker...
Svar
4
· Visningar
4 840
R
Ekonomi & Juridik Undrar hur många av er hästägare eller blivande hästägare som kollar upp papper och dylikt då ni skaffar häst.
Svar
9
· Visningar
1 655
B
Hästmänniskan Jag och min kompis har tänkt att skaffa foderponny... Vi ska skriva ''kontrakt och regler'' för ponnyn. Och tänka på allt som kan...
Svar
8
· Visningar
1 126
Senast: GotAsecret
·
Svar
0
· Visningar
164
Svar
0
· Visningar
124
Hästmänniskan Godkväll på er allihopa:) Precis som rubriken lyder undrar jag vilken typ av massage som ni tycker är den som fungerar bäst för er...
Svar
18
· Visningar
1 936
Senast: Bellan12
·
Hästmänniskan Har ju elstolpar i hagen, inget bra men tyvärr kan vi inget göra just nu. Har ju lite träd som är väldigt nära dessa, aspar, som...
Svar
5
· Visningar
1 446
Senast: Dana
·
F
Hästmänniskan Vette tusan om jag har hamnat rätt men vi prövar! Har beslutsångest, tänkte man kanske kan få lite nyttiga tips här av hästmänniskor...
Svar
6
· Visningar
2 478
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Vill uppmana ALLA som har hästar utlånade/släppta på bete eller liknande - ÅK DIT, se med egna ögon hur de mår!! Släppte en... 2
Svar
23
· Visningar
3 952
Senast: labb
·
Ekonomi & Juridik Har en kompis som äger en arab. På hennes "köpekontrakt" står det hemköp. Är det verkligen att förra ägaren har "förköpsrätt" att köpa...
Svar
16
· Visningar
2 549
Senast: Highcat
·
Anläggning Hej, Vi har haft grannbonden att så in bete på våra åkrar, nu undrar jag när man kan förvänta sig att se något slags resultat? Jag...
Svar
15
· Visningar
1 600
Senast: kvandi
·
Anläggning Om ni fick välja fritt, vilket sädesslag skulle ni välja till er halm? Och varför? Har hittat en bonde som tar halm och pressar åt mig... 2
Svar
20
· Visningar
3 950
Senast: iNHALE
·
Ekonomi & Juridik Min häst blev tidigt i våras, skrämd, och hoppade över staketet. Detta medförde att en service bil (hemtjänsten till grannen) körde på...
Svar
9
· Visningar
1 806
Senast: labb
·
H
Hästmänniskan hejsan de är så att jag har en travhäst på foder,ska berätta lite om henne för antaligen kommer hon åka tillbaks.. f-96 aldrig riden...
Svar
12
· Visningar
1 572
Senast: highen
·
Anläggning Jag sökt men inte funnit någon tråd med samma ämne. För ca 2 månader sedan flyttade jag och sambon ihop till en gård med precis lagom... 2
Svar
28
· Visningar
7 598
Senast: pastejja
·
H
Hästmänniskan Som några kanske sett så går jag i hästköpar-tankar, och jag skulle behöva er hjälp att komma fram till vilken häst som passar mig bäst...
Svar
3
· Visningar
3 238
Hästmänniskan Nu är det dags för nya utgifter om man ska transportera sin häst och den ingår i en ekonomisk verksamhet.:cry...
Svar
13
· Visningar
3 594
Senast: lahsd
·
Ekonomi & Juridik Idag stötte jag på detta i skrift: Skogsfastighet i 2 välarronderadeskiften Vad innebär välarronderadeskiften? Finns det någonstans...
Svar
2
· Visningar
8 478
Senast: Jegra
·
Ekonomi & Juridik Jag har länge funderat på att starta företag men det har inte blivit av än. Som det ser ut nu så blir det nog utan hästar i början men... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 984

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka