Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Är det någon som vet om det finns veterinärvårdsförsäkring att tillgå till en äldre häst?
Är så att jag och sambon köpte ett sto för...
Hästmänniskan
Jag har så smått börjat fundera på att skaffa nån som kan hjälpa mig att rida min häst. Detta för att jag nu grubblar över att skaffa en...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som vet om man kan dra av kostnaden för inköp av stallinredning direkt och om inte på hur många år i såfall den ska avskrivas?
Ekonomi & Juridik
Jag hoppas nån kan ge mig kloka svar på mina frågor.
Jag är på väg att köpa en ponny som jag var och provred.
Ponnyn är en korsnings...
Ekonomi & Juridik
Hejsan, har gjort ett anonymt nick för tillfället! Detta kanske är osammanhängande.
Såhär är det, jag har haft min ponny i 8 år. Nu...
Hästmänniskan
Anonymt nick för att inte hänga ut någon och så vidare.
En tjej i stallet skall köpa ny häst och vi är då flera som kommer att åka med...
Hästmänniskan
Har tänkt på att det byggs fler och fler exklusiva och dyra ridanläggningar här i Stockholmstrakten. Det är väl inte så konstigt men det...
Ekonomi & Juridik
Nu har jag hittat en korsningsponny på 19 år som står på en ridskola, otroligt snäll, även handikappade som rider på den, åldern börjar...