Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Jag var delägare i en häst som vi gav bort gentemot att vi skulle få pengar för de veterinärutgifterna som vi hade haft på hästen...
Svar
14
· Visningar
2 049
Senast: Ramona
·
P
Hästmänniskan Hejsan ,jag har ett problem eller jag ska välja häst helt enkelt:)jag har nu stallplats på ett ställe som är väldigt stoort och har...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Konstantin
·
Hästmänniskan Jag har bott fem år på vår lilla hästgård. Vi har 2 hektar sommarhage och ca 0,5 vinterhage. När jag flyttade hit, 05, spred jag gödning...
Svar
6
· Visningar
7 017
Senast: Cillaramsa
·
Hästmänniskan Jag har funderat rätt mycket på det här och känner att det skulle vara bra att höra vad andra tycker om den här saken. :laugh: Jag...
Svar
14
· Visningar
2 825
Senast: hier
·
Hästmänniskan Om tråden ligger fel ber jag om ursäkt och hoppas nån flyttar den rätt! Det är så här, Jag sålde en häst i slutet av augusti ner till... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 668
Senast: metspo
·
N
Hästmänniskan Hej hästvänner! Jag har en dröm som jag haft sedan barndomen... Att rida genom sverige (inte nödvändigtvis HELA sverige) och övernatta...
Svar
16
· Visningar
4 085
Senast: zabby
·
G
Anläggning Hejsan ! Jag ska till och köpa häst (först om ett bra tag men jag försöker samla så mycket information innan vad man bör tänka på. Och...
Svar
7
· Visningar
1 697
Senast: Mariaauto
·
K
Ekonomi & Juridik Hej! Har försökt följa lite trådar här på Bukefalos angående hur man löser det bäst för en shettis så att den kan få se ut genom...
Svar
15
· Visningar
2 288
Senast: Mariaauto
·
Gnägg Ridtravare Smiss Bussman -94
Svar
0
· Visningar
184
Ekonomi & Juridik Om detta ligger fel får moderator gärna flytta. Kom och tänka på en sak igår. För ca 2 år sedan skrevs min ponny över på mig från min...
Svar
0
· Visningar
796
Anläggning I framtiden kommer jag ocn min pojkvän att bygga en egen gård från grunden :love: och vill "ta i" från början så att man slipper "Vi... 2
Svar
21
· Visningar
3 815
Senast: Rie
·
Svar
0
· Visningar
128
Gnägg I vintras me hetingtränset
Svar
0
· Visningar
194
Ekonomi & Juridik Hej! Jag fick mig just en liten funderare och jag har ingen aning om hur det ligger till så därför tänkte jag att jag kan ju fråga er...
Svar
5
· Visningar
1 160
E
Anläggning Hejsan ! Hoppades jag hamnade i rätt tråd nu :rofl: Jag har jättemånga frågor angående att ta hand om vanvårdade hästar.hur går jag...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: Exhistensia
·
Ekonomi & Juridik Hur skulle ni vilja ha ett kontrak utformat vid ett ev delägarskap av häst? Alltså inte i minsta detalj utan lite stort. Ponera...
Svar
4
· Visningar
4 530
Senast: CK
·
Svar
0
· Visningar
124
Senast: r_freddy
·
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Lunketuss
·
Ekonomi & Juridik Jag ska fara till Finland för att kolla upp min häst med veterinären, och undrar ifall någon vet vilka regler som gäller? Måste jag ha...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: Sammet
·
Ekonomi & Juridik Jag lämnade tillbaka min foderhäst för en månad sedan. Hästen besiktigades när han kom till mig, på ägarens bekostnad. I kontraktet står...
Svar
11
· Visningar
2 467
Senast: MikaTela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka