Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har bott fem år på vår lilla hästgård. Vi har 2 hektar sommarhage och ca 0,5 vinterhage. När jag flyttade hit, 05, spred jag gödning...
Hästmänniskan
Hej hästvänner! Jag har en dröm som jag haft sedan barndomen... Att rida genom sverige (inte nödvändigtvis HELA sverige) och övernatta...
Ekonomi & Juridik
Om detta ligger fel får moderator gärna flytta.
Kom och tänka på en sak igår. För ca 2 år sedan skrevs min ponny över på mig från min...
Ekonomi & Juridik
Hej! Jag fick mig just en liten funderare och jag har ingen aning om hur det ligger till så därför tänkte jag att jag kan ju fråga er...
Ekonomi & Juridik
Jag ska fara till Finland för att kolla upp min häst med veterinären, och undrar ifall någon vet vilka regler som gäller? Måste jag ha...
Ekonomi & Juridik
Jag lämnade tillbaka min foderhäst för en månad sedan. Hästen besiktigades när han kom till mig, på ägarens bekostnad. I kontraktet står...