Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Det här är verkligen dagens I-landsproblem, men ändå. Jag har skickat efter en boxskylt till min "nya" foderhäst (hon kom i januari) och...
Hästmänniskan
Finns det någon här som vill ge tips om hur man underlättar hästskötsel och ridning när man har ett handikapp? Jag har brutit handleden...
Hästmänniskan
Jag har en kallblodsvalack som nu är inkörd för redskap men inte vagn (har inte hittat någon som passar) och nu är han inriden. Han är...
Hästmänniskan
Min mamma (och jag) köpte en F.D travare som vi hade som ridhäst i 5 år, då upptäcktes en cysta på strålbenet i hoven och hon kunde bara...
Ekonomi & Juridik
Jag skall sälja en åttaårig D ponny valack. Han har gått LB dressyr och hoppning 90m, men har stått de två sista åren. Han har varit...
Hästmänniskan
Jag var inne på youtube o titta på lite olika filmsnuttar, hamna i en film om polska hästar , deras resa från marknaden i Polen , till...
Hästmänniskan
Det har genom årens lopp varit många trådar där människor har varit med om tråkiga saker som gjort att de hamnat i ekonomisk knipa. De...
Ekonomi & Juridik
Ja, frågan finns i rubriken. Hur gör ni andra? Jag har stona som inventarier och unghästar som lager, så spontant skulle det känns rätt...
Hästmänniskan
Hej! Jag har sökt medryttarhäst o ev fått napp på en am. ridtravare. Försökte googla det med få resultat. Nu vill jag veta allt ni vet...
Ekonomi & Juridik
hejsan, ska sälja mitt 21åriga sto i helgen.
vad ska finnas med på kontraktet? nån som har färdig mall?
hon är inte veterinärbesiktad...
Lantbruksdjur Anledning till att jag frågade var för att även diarsanyl används i första hand till hund o katt men indikation finns även till häst o...