Avelshingst - lager eller inventarie?

athena

Trådstartare
Ja, frågan finns i rubriken. Hur gör ni andra? Jag har stona som inventarier och unghästar som lager, så spontant skulle det känns rätt att lägga honom som inventarie.

Sv: Avelshingst - lager eller inventarie?

Är det en hingst du äger själv eller står den på station hos dig under en begränsad period?

Har du ej för avsikt att sälja så är det inventarie. Utgår från att det är din egen.

En hingst som man lånar in är väl ingen tillgång? Eller?

Eftersom han är såld redan (2011) så tyckte jag lager kändes bäst, så det fick bli så.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 709
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a...
Svar
9
· Visningar
675
Senast: MiaMia
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 623
Senast: 13579vas
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 453
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka