Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Ni som själva har byggt lösdrift eller vindskydd, vad slutade notan på? Vad använde ni för virke? Bild? Jag ska nämligen bygga en... 2
Svar
26
· Visningar
16 839
Senast: ginnies
·
T
Hästmänniskan Vet inte om tråden hamnat rätt. Annars kan en mod gärna flytta den =) ----------------- Det är en familj som har en häst i samma... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 609
Senast: Crash
·
Hästmänniskan Hej! Vi är fyra stycken från stallet som ska åka iväg med våra islandshästar och rida runt Skagern i sommar! Det ska bli jätteroligt...
Svar
8
· Visningar
1 627
Senast: Speedway
·
Hästmänniskan Finns det någon facklitteratur inom hästsport som talbok? Och hur hittar jag dem?
Svar
6
· Visningar
1 049
L
Hästmänniskan :) Funderar på att inom något år skaffa häst, både jag och min mamma. Vi ska nu till sommarn flytta till Landet. jag har då funderat om...
Svar
9
· Visningar
1 439
Senast: lady_vip
·
Anläggning Vilket av i rubriken nämnnda stallmiljöförbättringsprodukter rekommenderar ni? Varför? Vad har ni testat, för och nackdelar? Har en...
Svar
9
· Visningar
8 871
Senast: trofé
·
Hästmänniskan Med inspiration från bajsskylts-tråden undrar jag hur ni gör när ni är ute och rider och hästen bajsar på vägen. Låter ni det ligga... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 279
Senast: iNHALE
·
E
Hästmänniskan Hej Hej! Jag hoppas på egen häst snart, så jag har några frågor! :confused: :bump: Jag är 14 (född 96) och 168 lång, och jag väger ung...
Svar
8
· Visningar
2 497
Senast: IngelaH
·
I
Anläggning Har försökt o kolla runt lite, men hittar inget av intresse. Finns det bestämmelser på hur många hästar man får knöka ihop i en hage...
Svar
12
· Visningar
3 274
Senast: Presto
·
M
Hästmänniskan Ska börja där till hösten inriktning hästhållning :) Någon som har erfarenheter av Uddetorp? Ska också ta med hästen, vart har ni eran... 2 3
Svar
40
· Visningar
7 178
Hästmänniskan Säljs påsksmällare längre? (ska det stå i rubriken) Jag brukar ta in mina hästar påskafton då jag har dem i anslutning till ett...
Svar
6
· Visningar
1 126
Senast: KungTulle
·
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Rugge
·
C
Hästmänniskan om denna tråd ligger fel så får den gärna flyttas :) jag har bestämt mig för att sälja min häst, då jag ser det som att vi tillsammans...
Svar
5
· Visningar
1 112
Senast: Ponylove
·
Ekonomi & Juridik Skall sälja en av mina hästar och har äntligen hittat en köpare som jag tycker verkar seriös. Nu uppstod dock frågan vem som skall stå... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 708
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan Jag har ett problem som nu börjar bli stort. Jag fick dålig ekonomi och var tvungen att sälja mitt varmblod som jag köpte 2010. Då...
Svar
19
· Visningar
2 914
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan Hej! Jag är intresserad av en häst som står i Spanien. Men problemet är dels att jag inte vet ur mycket det kostar att frakta hem...
Svar
2
· Visningar
1 250
Senast: bouclé
·
Ekonomi & Juridik Har jag rätt att göra det ? Sålde en häst för 4 månader sedan och dom skulle ha honom på avbetalning. Fick en mini-shettis som...
Svar
3
· Visningar
1 865
Hästmänniskan Behöver lite olika infallsvinklar. Kan ni hjälpa mig? Jag har min gamla häst (nordsvensk) ute på foder, men nu kan de inte ha henne...
Svar
9
· Visningar
1 462
Senast: Kiwifrukt
·
Anläggning jag behöver göra en tillfällig utebox av min nuvarande ligghall är det någon som testat nylongrindarna?
Svar
15
· Visningar
2 492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka