Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
:) Funderar på att inom något år skaffa häst, både jag och min mamma. Vi ska nu till sommarn flytta till Landet. jag har då funderat om...
Hästmänniskan
Hej Hej! Jag hoppas på egen häst snart, så jag har några frågor! :confused: :bump:
Jag är 14 (född 96) och 168 lång, och jag väger ung...
Hästmänniskan
Ska börja där till hösten inriktning hästhållning :) Någon som har erfarenheter av Uddetorp? Ska också ta med hästen, vart har ni eran...
Hästmänniskan
om denna tråd ligger fel så får den gärna flyttas :)
jag har bestämt mig för att sälja min häst, då jag ser det som att vi tillsammans...
Ekonomi & Juridik
Skall sälja en av mina hästar och har äntligen hittat en köpare som jag tycker verkar seriös. Nu uppstod dock frågan vem som skall stå...
Hästnyheter En annan sak att ha i atanke ar att om en veterinar har rekommenderat avlivning, och man som agare inte foljer deras rekommendation, kan...
Gravid - 1år Helt blankt test idag på ultratidigt test. Som väntat. Har absolut noll gravsymtom och efter totalt 5 graviditeter (en abort, en dotter...