Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag väntar på en häst som ska komma från utlandet om några dagar. Jag har aldrig själv importerat så jag känner mig lite som en novis...
Hästmänniskan
Har haft en inackordering hos mig på lösdrift i drygt en månad, men av olika orsaker har hon nu flyttat. Väl hemma påpekar hon att han...
Hästmänniskan
Jag valde att använda mitt anonyma nick, då jag inte ville skriva om problemet under mitt vanliga namn. Behöver nya, friska, opartiska...
Ekonomi & Juridik
Jag står med min häst i ett större privatstall med ridhus. Stallet sköts som ett företag så allting är vitt och noggrant sådär. I mitt...
Hästmänniskan
Vi har hästar på lösdrift och då måste man ju ha vindskydd. Men under betessäsong krävs ju inget skydd. Dock hittar jag ingenstans vilka...
Hästnyheter En annan sak att ha i atanke ar att om en veterinar har rekommenderat avlivning, och man som agare inte foljer deras rekommendation, kan...