Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Jag väntar på en häst som ska komma från utlandet om några dagar. Jag har aldrig själv importerat så jag känner mig lite som en novis...
Svar
2
· Visningar
1 008
Senast: Narcissa
·
Svar
0
· Visningar
742
Senast: Affa
·
V
Anläggning Nu är alla papprena klara så nu startar jag denna tråden. Jag och sambon kommer nu att bygga ett nytt stall som sitter ihop med ett... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 965
Senast: jerseyko
·
Hästmänniskan Har haft en inackordering hos mig på lösdrift i drygt en månad, men av olika orsaker har hon nu flyttat. Väl hemma påpekar hon att han... 2
Svar
27
· Visningar
4 345
Senast: Blomskan
·
M
Hästmänniskan Hej! Ni som har erfarenhet av det som strö. Synpunkter! Lättmockat? Pris? etc...
Svar
12
· Visningar
1 800
Senast: Midnight
·
A
Hästmänniskan Jag valde att använda mitt anonyma nick, då jag inte ville skriva om problemet under mitt vanliga namn. Behöver nya, friska, opartiska...
Svar
8
· Visningar
2 816
Senast: hier
·
Hästmänniskan Pga olika anledningar och problem så kommer jag inom några år med största sannolikhet hamna i situationen att jag inte kan rida alls...
Svar
19
· Visningar
2 104
Senast: Mysaan
·
Z
Hästmänniskan Hej! Undrar när ni blev medryttare för första gången, hur mycket erfarenhet osv :) Jag själv ska bli medryttare för första gången... 2
Svar
22
· Visningar
2 309
Senast: Znusmumriken
·
M
Hästmänniskan Ska införskaffa nya familjemedlemmar till hösten, en häst vi fastnat för är svenskt halvblod, 11 år är den häst vi tittat på. Vi ska...
Svar
10
· Visningar
2 906
Senast: MamaJustify
·
Hästmänniskan Undrar om det går att rida med ryggskyddet från Back on Track? Någon som gör det?
Svar
7
· Visningar
1 645
Gnägg Jag tycker att det ser ut som en liten Welsh ponny ^^
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Nozza
·
Hästmänniskan När vet man att det är dags att lägga hästar på hyllan? (ofrivilligt) Jag köpte min häst för 2,5 år sen, förväntningarna vara många &... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 384
Hästmänniskan Min dröm är att bli djurskyddsinspektör men jag undrar lite om yrket:) Först och främst undrar jag vad lönen ligger på? Vad har dem... 2
Svar
29
· Visningar
10 318
Senast: Congeria
·
M
Hästmänniskan Hejsan. Min fråga riktar sig kanske mer till Er som inte jobbar med hästar på heltid utan tvärt om. Jag skulle vilja höra om det... 2
Svar
38
· Visningar
4 235
Senast: Mitrolle
·
Anläggning Vi har nyligen köpt en gård och ska snart börja sätta stolpar i backen till hagen. I hagen finns MASSOR med nyponbuskar. Det kommer gå...
Svar
9
· Visningar
2 737
Senast: ekedal
·
Hästmänniskan Jag har blivit rädd, igen, efter att ha flygit av hästen och brutit armen när jag var ute i skogen. Så att rida ut, skrämmer mig...
Svar
19
· Visningar
2 112
Senast: Liten
·
Anläggning Jag ska köpa nytt stängsel, planerar att ha fem trådar. Funderar på att varva franska elbandets Polarband med några varv järn- eller...
Svar
3
· Visningar
1 886
Senast: Gawotka
·
Ekonomi & Juridik Jag står med min häst i ett större privatstall med ridhus. Stallet sköts som ett företag så allting är vitt och noggrant sådär. I mitt... 2
Svar
34
· Visningar
5 462
Senast: Madick
·
M
Ekonomi & Juridik Ni som har eget stall, vad kostar det för er att ha häst per månad? Skriv gärna var ni bor 2
Svar
25
· Visningar
9 791
Senast: cahs
·
Hästmänniskan Vi har hästar på lösdrift och då måste man ju ha vindskydd. Men under betessäsong krävs ju inget skydd. Dock hittar jag ingenstans vilka... 2
Svar
33
· Visningar
13 661
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka