Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hjälp mig,
Jag har hittat en ponny på annons, men den finns i holland och säljs på förmedlingsuppdrag av en svensk. - kom på att jag...
Ekonomi & Juridik
Nu är det så att jag behöver styrka att man måste ha strö i transport under färder längre än 30 minuter.
Någon vänlig själ som kan...
Ekonomi & Juridik
Jag har haft min häst uppstallad på en ridskola i 2-3 år och för två månader sedan blev det ändringar angående ströt i boxarna. Vi har...
Ekonomi & Juridik
vad tror ni om det? jag har inte min häst ensam,men vill veta vad ni tycker om det.alltså att ha hästen ensam i stallet,hemma på egen...
Hästmänniskan
Tänkte att ni skulle få hjälpa mig med en sak, alla ni allvetare här inne...
Jag har min ponny hos en "fodervärd", de sköter honom alla...
Hästmänniskan
Ni som har haft hästen på vidareutbildning/tillridning hos andra människor, hur är era erfarenheter av detta?
Var ni nöjda när ni fick...
Ekonomi & Juridik
Ska rida in en häst under ungefär 4 veckors tid. Hästen kommer att stå hos ägaren så ägaren betalar ingen stallhyra/foder osv.
Vad är...
Ekonomi & Juridik
Vad skulle ni säga är ett kompispris för att utbilda en ponny? Normalt sett tar vi 800;- i kallhyra för en stallplats (d.v.s. + foder...
Ekonomi & Juridik
Får hem en minishettis och i alla mina hagar har jag elstaket,där det ibland är fungerande tråd och i vissa hagar inte,samt att det är 2...
Hästnyheter En annan sak att ha i atanke ar att om en veterinar har rekommenderat avlivning, och man som agare inte foljer deras rekommendation, kan...