Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har ett utrymme på 6 x 7 m. Önskar få plats med två fullstora boxar och en fölningsbox som ska vara möjlig att dela till två ponnyboxar...
Ekonomi & Juridik
Då menar jag en form av aktiebolag där alla i stallet äger en del av bolaget, att man sas köper in sig i bolaget för att få ha sin häst...
Ekonomi & Juridik
Då min fina häst skadade sig så allvarligt att han måste bli pensionerad så har jag tänkt fixa en lösdrift till honom och där han kan ha...
Ekonomi & Juridik
Om tråden ligger fel får moderator flytta den...
Ska förmodligen ta över en kompis häst till sommaren och blev och fundera på detta...
Hästmänniskan
Har lite funderingar över hur andra ser på saker och ting. Bästa sättet att få svar måste ju vara att starta en diskussion på ett forum...
Ekonomi & Juridik
Har en äldre häst som nog skulle må bra av att gå på fri tillgång om han finns kvar till nästa vinter.
Men är inte så förtjust i den...
Ekonomi & Juridik
ha kollat igenom alla trådar om det här på buke ..
ha även gjort en liten kalkyl och räknat ut alla utgifter och sånt ..
även gjort...