Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning har inte tagit reda på vad lagen säger men kan ni berätta hur ni gör i era småstall? har funderat på att köpa ett flyttbartstall alt... 2
Svar
23
· Visningar
10 395
Senast: Donkey
·
Hästmänniskan hur gör ni med eventuell veterinärvård? Antagligen tar jag en häst på foder 1 maj, men ägaren har inte riktigt bestämt vad hon vill...
Svar
15
· Visningar
3 197
Senast: Liten
·
V
Hästmänniskan Hej! Vad tycker ni? Vi besiktigade vårt släp den 4 augusti. Vi fick anmärkning på bromsarna. En gubbe tittar fram under släpet och... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
21 144
Senast: CeciliaT
·
M
Hästmänniskan Jag har två stycken minishettisar som jag skulle vilja skaffa pass till. Det finns inga som helst papper på dom så jag vet egentligen...
Svar
2
· Visningar
1 121
Senast: giffan
·
M
Hästmänniskan Jag tror att jag efter mycket om och men hittat min nya vän men jag är inte 110% säker. Hästen bor långt uppåt landet och jag bor nästan... 2
Svar
36
· Visningar
4 085
Senast: Michayla
·
Anläggning Enligt senaste numret i Ridsport har tydligen JSV nu kommit med ett klart minimimått på hästhagar nu. Minst 300 kvm och en sida minst 30... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 557
Senast: Alexandra_W
·
T
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ju en "färsking" här.. Postade för ett tag sedan och frågade om tips för att börja med hästeriet igen och fick ett...
Svar
11
· Visningar
1 748
Senast: sthu
·
Ekonomi & Juridik Jag hittar inte riktigt vad jag söker och tänkte därför lägga ut en egen annons. Min fråga är till er som gjort det. Har ni fått...
Svar
9
· Visningar
1 796
Senast: Snuffel
·
Ekonomi & Juridik `Ska ev köpa en islandshäst där veterinärbesiktning på djursjukhus är gjord för nån vecka sen och hästen gått genom. Är det något...
Svar
10
· Visningar
1 482
M
Ekonomi & Juridik Vi är en familj som har en häst på foder .( Livslångt foder värdskontrakt) . Vi vill nu lämna tillbaka hästen till ägaren pg av att vi... 2
Svar
29
· Visningar
4 739
Senast: ridtravare
·
Ekonomi & Juridik Har mailat fram och tillbaka med en fodervärd. Gäller de utfästelser som vi ger på mailen? Är de juridiskt bindande?
Svar
16
· Visningar
2 019
Senast: cutty
·
Anläggning Hej, Vi har 13 hektar som planeras till bete, just nu består marken av plöjd åker. Vi har kommit så långt att vi beställt fröer. Men...
Svar
17
· Visningar
2 844
Senast: Paavo
·
  • Låst
Hästmänniskan Behöver lite spåning och hjälp av någon duktig Bukefalist som kan hjälpa mig att kolla på ett fodervärdskontrakt. Jag vill ha fler ögon...
Svar
1
· Visningar
861
H
Hästmänniskan hejsan alla ,kände för att skriva av mig lite,hur som helst börjar tveka på de mest ,jag är 16år har alltid haft häst eller hållt på med...
Svar
3
· Visningar
1 055
Ekonomi & Juridik Jag och min sambo har nyss flyttat till ett hus på landet där det inte ingår nån mark alls. Brevid våran gård finns ett gärde på 6... 2
Svar
24
· Visningar
6 420
Senast: Ia*
·
T
Hästmänniskan Hej! Jag undrar hur ni som har gått hippologen gjorde med praktiken/arbetserfarenheten för att komma in på utbildningen? Jag...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: LionQueen
·
Z
Anläggning Behöver er hjälp! Jag ska göra ett arbete om att bygga en ny ridanläggning där jag ska räkna ut kostnader och intäkter osv. För att...
Svar
0
· Visningar
901
Senast: zootsuit
·
M
Anläggning Jag behöver lite tips och råd! Funderar på att lägga en ridbana nu till sommaren och vill ha ett bra underlag! Sitter och tittar...
Svar
16
· Visningar
9 038
Senast: WelshCob
·
Svar
0
· Visningar
114
Hästmänniskan Vad vet ni om Skaras ridlärarutbildning, dvs förutom det som står på hemsidan?! För er som inte alls vet vilken jag menar nu, så...
Svar
10
· Visningar
3 805
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈