Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej alla:)Jag behöver lite hjälp här, det är nämligen så att jag är medryttare till en islandshäst som inte är så utbildad:angel: cirka...
Hästmänniskan
Jag är bara lite nyfiken vad ni skulle rekommendera för häst till en person som bara har ägt en shetlandsponny innan? Vilken ras, ålder...
Ekonomi & Juridik
Hur ska jag på smidigast sätt sköta betalningen på min eventuella framtida häst?
Kommer att närvara vid vet.besiktningen och nuvarande...
Hästmänniskan
Har varit utan häst i snart 2 år, och känner nu hur rid och hästsuget börjar komma tillbaks! Men det är en stor omställning för mig för...
Hästmänniskan
Ska i morgon gå och titta på ett nytt stall som vi är intresserade av att flytta hästen till. Undrar om det är nåt jag borde komma ihåg...
Hästmänniskan
Jag är så himla besviken. Köpte ett par begagnade stövlar över nätet häromveckan för 1600 kr. De verkade vara i superfint skick och de...
Hästmänniskan
Jag har i min omgivning märkt att det finns ett visst motstånd mot att köpa en äldre tävlingshäst, där hästen bara har några få år kvar...
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...
Hästmänniskan Min är också väldigt mild och vänlig - men utan att bli menlös. Jag har alltid haft snälla hästar men W är snäll på en nivå jag aldrig...