Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hej alla:)Jag behöver lite hjälp här, det är nämligen så att jag är medryttare till en islandshäst som inte är så utbildad:angel: cirka... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 562
Senast: Satis
·
Anläggning Nu vill jag se bilder på era "fasta" uppsittningspallar alltså inte flyttbara pallar utan en fast konstruktion. Jag behöver inspiration...
Svar
18
· Visningar
3 391
Senast: fjordtokan
·
D
Hästmänniskan Har någon av att tävla dressyr höggravid? Jag är i vecka 33 nu och planerar att kanske starta en La4 om 2 veckor tror ni att det är...
Svar
19
· Visningar
4 228
Senast: SaraXX
·
S
Hästmänniskan Jag är bara lite nyfiken vad ni skulle rekommendera för häst till en person som bara har ägt en shetlandsponny innan? Vilken ras, ålder...
Svar
10
· Visningar
3 723
Senast: Sandris
·
Hästmänniskan Till er med fler hästar än en, hur hinner ni med? Med jobb, barn, partner, övrigfritid, vänner, ekonomiskt? Har ni dom hemma eller... 2
Svar
21
· Visningar
3 661
Senast: Hæst
·
Hästmänniskan Läste i t*idningen r*dsport för några månader sedan om en 1 årig utbildning inom häst på distans, typ "hästmedecin" fysiologi...
Svar
8
· Visningar
1 819
Senast: Loki
·
Anläggning Sommarbete Jag har avslutat min avel och har inga hästar kvar men tänkte ev. hyra ut min hage, 2,38 ha som sommarbete, avgränsning...
Svar
14
· Visningar
2 520
Senast: Skogstroll
·
Ekonomi & Juridik Hur ska jag på smidigast sätt sköta betalningen på min eventuella framtida häst? Kommer att närvara vid vet.besiktningen och nuvarande... 2
Svar
35
· Visningar
4 621
Senast: Petunia
·
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Rhodugune
·
C
Hästmänniskan Har varit utan häst i snart 2 år, och känner nu hur rid och hästsuget börjar komma tillbaks! Men det är en stor omställning för mig för...
Svar
14
· Visningar
5 009
Senast: Rumpnissen
·
Hästmänniskan Ska i morgon gå och titta på ett nytt stall som vi är intresserade av att flytta hästen till. Undrar om det är nåt jag borde komma ihåg...
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Måste få klaga av mig lite, har gjort det dummaste någonsin just. Står med min häst i ett skolstall, det finns tre stall som man som...
Svar
4
· Visningar
1 582
Anläggning Hej, Vi har just köpt gård och är totala nybörjare vad gäller i stort sett allt. Efter en vecka i det nya huset har vi dock kommit... 2
Svar
26
· Visningar
14 826
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Jag är så himla besviken. Köpte ett par begagnade stövlar över nätet häromveckan för 1600 kr. De verkade vara i superfint skick och de... 2 3
Svar
48
· Visningar
8 426
Hästmänniskan Jag har i min omgivning märkt att det finns ett visst motstånd mot att köpa en äldre tävlingshäst, där hästen bara har några få år kvar... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka