Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vet inte om jag lägger tråden rätt nu men: Jag lånar en häst på livstidsfoder som sällskapshäst sedan förra året. I kontraktet står... 2
Svar
20
· Visningar
4 058
Senast: Comfort
·
B
Hästmänniskan Någon som vet hur man ska gå till väga för att rädda/köpa en häst från Irland? Har så ont av att hästarna far illa och jag som ändå...
Svar
11
· Visningar
3 157
Senast: Rie
·
Ekonomi & Juridik Under de senaste månaderna har jag varit iväg två gånger med min häst till ATG p.g.a en hälta. På plats ansökte jag om direktreglering... 2
Svar
26
· Visningar
4 045
Hästmänniskan Jag är på gång att skaffa en fodergrind till mina pållar. Eftersom jag har en shettis och ett halvblod så har jag funderingar på den...
Svar
13
· Visningar
3 330
Hästmänniskan jag hyr en stallplats (lösdrift) och nu när det töar så säger dom att vi är skyldiga att ta bort vattnet därifrån för det rinner ner i...
Svar
10
· Visningar
1 962
Senast: jemeni
·
Ekonomi & Juridik Hej hoppas att ni kan hjälpa mig..jag har ett litet problem. jag var ute och red häromdagen på en väg som vi ridit på i många år och...
Svar
3
· Visningar
1 479
Gnägg Leo hoppar över en bäck
Svar
0
· Visningar
124
Senast: evilyn
·
Svar
0
· Visningar
158
·
Svar
0
· Visningar
113
·
Hästmänniskan Vad har ni för försäkringsbolag på era hästar? Vilket försäkringsbolag tkr ni är bäst osv? har ni lagt till något extra på era... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
19 277
Senast: Minett
·
B
Hästmänniskan Tja tjaa allihopa! :) Jag blev biten på låret av en ponny (aastort huvud) för lite mer än 6 veckor sen. Biggaste blåmärket jag haft...
Svar
12
· Visningar
4 814
Senast: 0therwise
·
Hästmänniskan moderator får gärna flytta tråden om den ligger helt fel! det är så att jag funderar på att kremera min häst när det är dags att ta...
Svar
7
· Visningar
1 774
V
Anläggning Jag står och velar mellan just gräsbana och en paddock. Vi har inte den bästa platsen för något av det utan vi blir tvungna att ha...
Svar
10
· Visningar
4 309
Senast: Skogstroll
·
Ekonomi & Juridik Jag hyr boxplats på ett ställe som har flera stallar, bl a ett kallstall. Jag står i ett vanligt stall med dörrar och fönster så det är... 2
Svar
24
· Visningar
3 889
Senast: Ante
·
Svar
0
· Visningar
137
·
Gnägg Vanessa Top Star och hennes hingstföl efter Cooltrain
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Mary91
·
Hästmänniskan Enligt Stefan Johanson, vd för Hästnäringens nationella stiftelse är det så. http://di.se/Artiklar/2011/3/18/230596/Rea-pa-hastar/... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 743
Senast: NilaD
·
Anläggning Jag planerar att göra en mindre paddock hemma, ca 15/20 * 30 eller så. Tänkte göra en så billig variant som möjligt och räknar med att...
Svar
19
· Visningar
5 357
Senast: Skogstroll
·
E
Hästmänniskan hejsan är lite nyfiken vad ni betalar imånaden för er stallplats lite intressant att se skillanden ;)jag betalar 1100 för själva platsen... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 030
Senast: LinnLaakso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka