Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Min kompis har annons ute för hon letar en ponny åt sina barn. Hon har satt ut ett maxpris och en max mankhöjd och skrivit lite vad hon... 2
Svar
35
· Visningar
5 848
Senast: mumin
·
Hästmänniskan Jag har en vän som är intresserad av att gå en hästskötarutbildning eller liknande för att få lära sig mer grundläggande om ridning...
Svar
4
· Visningar
3 508
Senast: Fossing
·
Hästmänniskan ska köpa shettis, valet är mellan ett sto som är dräktigt och ett sto som inte rä det, annars kan de lika mycket,är nästan lika gamla...
Svar
5
· Visningar
1 287
Senast: Liten
·
Svar
9
· Visningar
1 231
Senast: Raderad medlem 94602
·
Ekonomi & Juridik Har fått "erbjudande" (eller kanske snarare förslag) från en bekant ang en av deras hästar. Jag får ha hästen som min egen och sköter om... 2
Svar
20
· Visningar
3 285
Senast: Ramona
·
Anläggning jag har gått och funderat på att bygga en ridbana, men det är ju så himla dyrt!! och är hemma byggen bra egentligen? känner en som... 2 3
Svar
45
· Visningar
18 993
Senast: Buck
·
C
Hästmänniskan I lördags på en hopptävling råkade jag och hästen vurpa, med ett brutet nyckelben för mig som följd... Någon annan här som brutit... 2 3
Svar
43
· Visningar
15 465
Senast: Jate Volim
·
Ekonomi & Juridik Min kusin har en häst på foder (travare). fick erb om att köpa den, men förra ägaren (alltså inte nuvarande) står som ägare på STC och... 2
Svar
26
· Visningar
2 294
Senast: Skogstroll
·
Anläggning Jag har min ponny inackorderad i ett stall tillsammans med en annan häst. Det står andra hästar i anläggningen men vårt stall är...
Svar
16
· Visningar
5 085
Senast: EricaModin
·
P
Ekonomi & Juridik Hejsan Kort historia: Har varit i kontakt med företaget som skulle sälja/arrendera sin mark till mig. Var kontakt med dem i...
Svar
7
· Visningar
2 387
Senast: Raderad medlem 94602
·
S
Anläggning Behöver lite tips o hjälp... Nu till sommaren ska vi göra en del förbättringar på gården som ska göra arbetet med pållarna lite...
Svar
17
· Visningar
2 195
Senast: Gelina
·
Z
Hästmänniskan Var stallet ligger spelar ju sin roll i vad kallhyran kostar, men hur stor roll? Ska ev. hyra boxar i ett litet tomt stall och sköta...
Svar
16
· Visningar
4 194
Senast: Zilzal
·
Hästmänniskan Nu har jag nog bestämt mig. Min hovslagare(på klinik) hörde av sig till mig för x antal veckor sedan och sa att han hade hittat en häst...
Svar
18
· Visningar
2 410
Senast: Empalie
·
P
Ekonomi & Juridik Jag har en hyresgäst som vill ha massor av service men inte betala extra för det. Nu undar jag vad ni betalar i hyra för era hästar runt... 2
Svar
27
· Visningar
4 277
Senast: pulkaskurk
·
H
Hästmänniskan Jag ska inte sælja min hæst, skulle aldrig kunna har dærfør aldrig sålt någon. Men nu ska min foderhæst jag haft tillsammans med...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: Hæst
·
Svar
0
· Visningar
129
Svar
0
· Visningar
151
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har ev. sålt min häst till Åland. Behöver jag fylla i några exportpapper/veterinärintyg etc när jag skickar hästen? Någon...
Svar
6
· Visningar
1 971
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31