Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Min kompis har annons ute för hon letar en ponny åt sina barn. Hon har satt ut ett maxpris och en max mankhöjd och skrivit lite vad hon...
Ekonomi & Juridik
Har fått "erbjudande" (eller kanske snarare förslag) från en bekant ang en av deras hästar. Jag får ha hästen som min egen och sköter om...
Ekonomi & Juridik
Min kusin har en häst på foder (travare). fick erb om att köpa den, men förra ägaren (alltså inte nuvarande) står som ägare på STC och...
Hästmänniskan
Nu har jag nog bestämt mig. Min hovslagare(på klinik) hörde av sig till mig för x antal veckor sedan och sa att han hade hittat en häst...
Ekonomi & Juridik
Jag har en hyresgäst som vill ha massor av service men inte betala extra för det. Nu undar jag vad ni betalar i hyra för era hästar runt...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag har ev. sålt min häst till Åland. Behöver jag fylla i några exportpapper/veterinärintyg etc när jag skickar hästen? Någon...
Hundavel & Ras Det är väl ingen som skrivit att det är en sjuk ras, men att det finns saker som verkar dyka upp och som det kan vara värt att se upp...