Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Funderar ev. på foderhäst istället för att köpa häst som första häst. Skulle vara intressant och roligt att höra av er som lämnat ut era...
Ekonomi & Juridik
Jag undrar om det är någon som kana hjälpa mig att förstå
jag ska köpa ett fullblod som står i Sverige just nu men är registrerad i...
Ekonomi & Juridik
Det är så att vi har en nystartad ungdomssektion på våran klubb och vi försöker komma på olika aktiviteter som vi kan ha för att göra...
Hästmänniskan
Min häst ska avlivas och jag måste då ha med mig orginal passet. Hästen är ett varmblod och jag har ingen aning om jag har ett orginal...
Hästmänniskan
Hur gör ni som jobbar dagtid om ni behöver veterinärvård till hästen, t ex vaccinationer, raspning av tänder eller liknande. Måste man...
Hästmänniskan
Jag har en hästgård som jag har haft uthyrd under 2 år till en familj. De sålde sina hästar i augusti och slutade betala hyra i oktober...
Ekonomi & Juridik
Jag ska den 10 mars flytta mina hästar till ett nytt stall. Eftersom det var kö in i nuvarande stall så var det inga problem att få nya...
Ekonomi & Juridik
Jag var iväg och tävlade för två veckor sedan. Använder en stor blå bag som tävlingsväska och jag har den ofta hemma i garaget, men just...
Ekonomi & Juridik
Hej
För ett tag sedan blev jag och min hyresvärd osams och denne person sa upp mig med omedelbar verkan och jag skulle se till att...