Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Ska ta en häst på foder, från början var det sagt från 1/3, sedan frågade jag om jag kunde ta honom redan 27/2 eftersom det är lättare...
Ekonomi & Juridik
Igår fick jag lära mig nåt nytt.
Kunskaper är ibland en färskvara, och någon gång mellan 1979, när jag tog traktorkort, och idag har...
Hästmänniskan
Jag var och provred en pålle förra veckan. Jag söker en dressyrhäst som jag vill ut och tävla lite så småningom. Inte för stor och med...
Hästmänniskan
Allt känns som uuueeeekk.... :( har inte ridit sen i fredags, har inte lust helt enkelt... det enda som var kul i stallet idag var att...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag vänder mig till er här på buke då jag har ett problem.
Detta nick är nygjort och jag vill inte röja mitt riktiga till hänsyn...
Hästmänniskan
Har precis fått beskedet att jag har artros i höger höft och kommer att bli tvungen att genomgå en höftledsoperation. Är det någon som...
Ekonomi & Juridik
Min sambo och jag bor på en liten gård registrerad jordbruksfastighet, och vi anses vara näringsidkare, där vi än så länge bara har våra...
Hästmänniskan
Har sedan två och en halv, snart tre veckor, fått nässelutslag på hela överkroppen. Det började under bhn och sedan har det spridit sig...
Ekonomi & Juridik
SPATT:confused:
Jag lånade ut min häst till en ridskola,vi skrev köpekontrakt,dom lämna 5000:- som hanpenning,som vi sen skulle dra av...
Ekonomi & Juridik
Vet inte om denna tråd ska ligga här eller under avel, ni får gärna flytta den isåfall...
Jag föder upp islandshästar i mindre skala...
Ekonomi & Juridik
Har sett i en hel del trådar här att bukefolket tar hjälp av jurister ibland. Jag är lite nyfiken på hur folk tänker när man väler...
Ekonomi & Juridik
Bara en hypotetisk fråga :angel: för att jag saknar min häst hemma i Sverige så himla mycket; hur går jag tillväga om jag skulle vilja...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Kronisk magkatarr är vanligt. Sen kan de ju bli stressade av att gå runt och ha ont i magen.
Att pudlar äter dåligt är allmänt känt och...
Hundavel & Ras Sett på blocket.
Varför köper man en blandras som nästan är renrasig?
Jag förstår fenomenet att köpa en blandras men när det är som i...