Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Om en häst förstör i stallet där den hyr plats, hur brukar man göra då?
Nu tänker jag inte på normalt slitage, utan mer om den t.ex...
Hästmänniskan
Har tänkt att låna/ hyra häst, som privatperson under en obestämd tid. Behöver jordbruksverket eller annan instans ha information om det då?
Ekonomi & Juridik
jag har gått och funderat lite på om man skulle börja importera lite hästar från polen, rida till och sälja vidare.
då jag inte riktigt...
Hästmänniskan
Jag försöker hitta en plats i en lösdrift till min häst. Jag har henne uppstallad om nätterna nu i nuvarande stall men vill hellre kunna...
Hästmänniskan
Det känns jobbigt så här timmarna innan, men vi vet att du har så ont i dina ben, så det är dags nu . Du var mammas stora ögonsten, inte...
Ekonomi & Juridik
(Jag vet inte om jag har lagt tråden rätt nu men moderator får gärna flytta den annars.)
Jag har funderat på detta så mycket nu att...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Sett på blocket.
Varför köper man en blandras som nästan är renrasig?
Jag förstår fenomenet att köpa en blandras men när det är som i...