Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har köpt en ponny med okänd stam. Import danmark. När han kom till sverige vet jag inte men tror 99.
Ponnyn har ett pass, jag skulle i...
Hästmänniskan
Jag har inte ens varit inloggad på buke på evigheter, men idag blev jag så irriterad att jag bara måste få gnälla av mig i en tråd och...
Hästmänniskan
Hej!
Jag har hållit på med hästar enda sedan jag var 7år, och haft egen häst sedan 2006. Med min nuvarande ponny tränar och tävlar jag...
Ekonomi & Juridik
Om tråden ligger fel får moderator flytta.
I en uppkommen situation har jag blivit kontaktad av en person som fått en häst som jag...
Hästmänniskan
Jag rider för tillfället en häst som jag har ridit och tagit hand om i 1 år. Men nu har jag fått chansen att köpa en ny häst. Men grejen...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hästmänniskan Hovskabb, hyperketatos (mallanders/sallanders) samt CPL (kroniskt lymfödem) är rasrelaterade besvär. Man kan INTE säga att det "bara är...