Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Denna vinter har vi mer snö än vi brukar ha. Dessutom har jag för första gången en häst som går på staketen och demolerar dem lite som...
Svar
17
· Visningar
4 191
Senast: segersten
·
H
Hästmänniskan Behöver hjälp av alla er biologstudenter. Snart dags att söka till högskolan, och jag kan verkligen inte bestämma mig om det blir...
Svar
1
· Visningar
1 413
Hästmänniskan Är det någon här som går utbildningen och vill berätta lite? Tänkte söka så det vore roligt att få veta lite mer om den. Första året...
Svar
3
· Visningar
1 742
Senast: tassel
·
Hästmänniskan Har köpt en shettis som jag inte hade räknat med egentligen. Men hon trivs bra här och vi trivs med henne! Nåja, att bara få passet...
Svar
12
· Visningar
2 629
Senast: Minstral
·
Hästmänniskan Har köpt en ponny med okänd stam. Import danmark. När han kom till sverige vet jag inte men tror 99. Ponnyn har ett pass, jag skulle i...
Svar
4
· Visningar
1 476
Senast: Hedda_007
·
H
Hästmänniskan Jag har inte ens varit inloggad på buke på evigheter, men idag blev jag så irriterad att jag bara måste få gnälla av mig i en tråd och... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 029
Senast: Mela94
·
Hästmänniskan Satt och kollade på Ponnyakuten igår, gillar programmet så det är inget emot det, tycker att det är inspirerande men en sak slog mig... 7 8 9
Svar
167
· Visningar
34 207
S
Ekonomi & Juridik Dokusåpan som är ******* Gård (nej, antal stjärnor matchar inte namnet...) fortsätter, för dom som har följt mina tidigare sura... 2
Svar
23
· Visningar
4 196
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Hej! Jag har hållit på med hästar enda sedan jag var 7år, och haft egen häst sedan 2006. Med min nuvarande ponny tränar och tävlar jag...
Svar
16
· Visningar
2 806
Senast: Gimlan
·
Gnägg Pastellteckning på min egna nordis Herkules
Svar
0
· Visningar
161
Senast: milly
·
Ekonomi & Juridik Om tråden ligger fel får moderator flytta. I en uppkommen situation har jag blivit kontaktad av en person som fått en häst som jag...
Svar
17
· Visningar
3 646
Senast: Kafferosta
·
Hästmänniskan Jag rider för tillfället en häst som jag har ridit och tagit hand om i 1 år. Men nu har jag fått chansen att köpa en ny häst. Men grejen...
Svar
19
· Visningar
2 750
Senast: Kafferosta
·
G
Anläggning Jag ska bygga en helt ny ligghall och har en del frågor om underlaget, så alla ni som har era hästar på lösdrift (och ffa nu som byggt...
Svar
7
· Visningar
6 180
Senast: lady_vip
·
Anläggning Om man ska konstgödsla sommarhagar, när kan man göra det, kan man göra det ett par månader innan hästarna släpps där på bete? eller bara...
Svar
15
· Visningar
10 045
Senast: mackan
·
G
Anläggning Hej! Funderar på fixa en gång till några hagar så man slipper gå i geggan med hästarna under vår och höst. Detta är en bra bit...
Svar
4
· Visningar
3 221
Senast: majjijann
·
Anläggning Svara gärna på följande fårgor: 1. Jag ska ha murade boxar med endast dörr i trä men galler uppe. Både vid fronten och...
Svar
2
· Visningar
1 187
Senast: Empalie
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 694
Senast: Fille
·
Anläggning och det blir en massa bajshögar efter hennes hästar. Nu ska jag iofs förmodligen inte skörda något i sommar, men det retar mig att hon...
Svar
18
· Visningar
3 806
Anläggning Ska göra om en gammal ladugård från 1800-talet till stall. Nederdelen av ladugården är byggd av gråsten(stora huggna block) som är...
Svar
2
· Visningar
1 311
Senast: pinky
·
Anläggning Sitter med ritningarna och tänkte skicka in en förprövning för några nya boxar vi ska sätta upp. Vi kommer att ta hem några får i vår...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka